expoplast Sibiu 2019

Efect intr-o ora

o campanie ingenioasă desfăşurată sub sigla Terapia

În această lună Terapia a lansat prima campanie de comunicare integrată pentru Alerid, un antihistaminic cu efect rapid, care a trecut din categoria medicamentelor eliberate pe bază de prescripţie medicală în categoria OTC-urilor (produse eliberate fără prescripţie medicală).
Campania, derulată sub headline-ul "Ai alergie?", a debutat pe 17 aprilie şi este declinată pe toate canalele de comunicare punând accentul, prin intermediului spot-ului, a machetelor de presă şi a materialelor destinate punctelor de vânzare, pe principalul beneficiu al produsului – efect într-o oră.

“În strategia noastră de comunicare către consumatori încercăm să oferim acestora informaţii complete despre beneficiile produselor noastre,” a declarat Farmacist, Simona Mihai, Marketing Manager la Terapia. “Alerid, produs de curând intrat în categoria OTC, întregeşte portofoliul OTC al companiei, care reprezintă 30% din întreg portofoliul,” a continuat aceasta.

Campania ocoleşte în mod voit abordarea tradiţională al cărei mesaj este că atunci când ai alergie la praf, polen sau orice altceva, viaţa devine mai tristă şi mai riscantă.  În schimb, ea evidenţiază cu umor soluţia eficientă care intervine în orice tip de alergie indiferent de sensibilitatea care a produs-o, fie că ea se identifică cu dieta care interzice ciocolata sau cu faptul că ai ratat emisiunea preferată.

“Înainte de a se lua decizia de promovare a Alerid, am testat nevoile pacienţilor, din dorinţa de a veni în întâmpinarea lor,” a declarat Camelia Drogoreanu, Product Manager. “Studiul de piaţă derulat a relevat şi dorinţa pacientilor de a fi informaţi şi prin mass media cu privire la opţiunile terapeutice în cazul alergiilor.”

Spotul TV de 24” este realizat într-o maniere simplă, care pune accentul pe mesaj şi beneficii şi mai puţin pe filmări sau acţiuni spectaculoase. Alerid este produsul care rezolvă toate tipurile de alergii şi, în plus, o face în modul cel mai eficient, în doar o oră de la administrare.
Spotul a fost realizat în studioul Identity Design Production, pe parcursul a 10 zile.

Pentru campania Alerid au fost realizate 12 machete de presă şi un advertorial, execuţii al căror vizual şi text au fost adaptate în mod ingenios profilului publicaţiilor în care au fost distribuite. Este vorba de 26 de titluri (săptămânale, bilunare şi lunare): Lumea femeilor, Libertatea pentru femei, Unica, Ioana, Practic în bucătărie, Bine pentru mine, Acasă magazin, Ce se întâmpla doctore?, PRO TV magazin, Jurnalul de sănătate, Evenimentul zilei Ghid TV, TV Mania, TV Satelit, Ghid HBO, Farmacia Ta, Academia Caţavencu, Şapte Seri, Avantaje, Familia mea, Story, Asul verde, Mami, Burda, Copilul meu, Tango, Sana.

Referindu-se la canalele de comunicare, Simona Mihai a spus: “Am început comunicarea folosind ca şi canal principal televiziunea, fără să neglijăm însă şi celelalte medii de comunicare.”

Campania a fost realizată în colaborare cu agenţia Young & Rubicam, prin intermediul echipei formate din Anca Gheorghiu – Creative Director, Dragoş Popescu – Deputy Creative Director, Cătălin Rulea – Art Director, Antonio Marzavan – Copywriter, Ioana Mocanu – Account Director, Cristian Ionescu – Account Manager.
Echipa Terapia care a participat la crearea campaniei este formată din Simona Mihai – Marketing Manager şi Camelia Drogoreanu – product Manager.

Bucuresti, 15.05.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *