Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Eduard Petrescu, Invent Media: Ceea ce ne provoaca cu adevarat este ce va urma

Invent Media – www.inventmedia.ro – unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata publicitatii indoor din Romania, implineste 4 ani luna aceasta. “Pot spune ca sunt 4 ani de continua dezvoltare, 4 ani de realizari, 4 ani in care am invatat sa fim mai buni, mai eficienti. Dar asta e ce a fost, ceea ce ne provoaca cu adevarat este ce va urma” a declarat Eduard Petrescu, Managing director Invent Media. “Daca in 2005, Invent Media a stiut sa se inventeze, incepand cu 2009 a inceput sa se reinventeze; astfel chiar daca foarte multe companii au preferat sa stagneze derularea investitiilor sau nu au avut de ales, noi am ales ca in aceasta perioada sa investim in dezvoltarea retelei, in iimbunatatirea serviciilor oferite clientilor. Incepand cu 1 aprilie 2009, Invent Media a introdus in premiera pe piata cladirilor de birouri din Romania, casete luminoase (totemuri) suporturi publicitare noi, elegante, ce au dimensiuni generoase pentru spatiul indoor (70x100cm).”

2009 a adus campanii indoor desfasurate de Romtelecom, Rompetrol, Allianz etc. Rezultatele obtinute au multumit clientii, acestia alegand sa deruleze proiecte pe termen lung. Tot in 2009 s-a inceput dezvoltarea Invent Hotel – suporturi indoor oferite in cele mai cunoscute hoteluri din Bucuresti, printre care Ibis Nord si Ibis Parlament. Toate noile achizitii – de cladiri de birouri sau hoteluri si de suporturi – au fost realizate tocmai pentru ca brandurile sa aiba cea mai buna vizibilitate pe care o pot primi indoor.

“Pot afirma ca avem un raport cost-eficienta foarte bun, luand exemplul unei campanii, derulata timp de o luna, in 50 de cladiri de birouri, campanie in care atat rezidentii din business centere cat si vizitatorii sunt expusi zi de zi, totodata campania beneficiind si de lipsa altor concurenti asa cum frecvent se poate intampla pe alte canale, la un cost de 6000-7000 euro, cu tot cu productia materialelor ce urmeaza a fi expuse. Ganditi-va cum altfel poti atinge eficient si constant, timp de o luna aproximativ 300 000 de persoane in acelasi buget?“
Invent Media este unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii indoor din Romania, operand impreuna cu partenerii sai o retea de lifturi si spatii indoor la nivel national si oferind trei tipuri de pachete de servicii: Home, Office si Hotel.

Agentia a derulat campanii cu succes pentru clienti precum: Romtelecom, Bosch, Allianz, Class, Millennium Bank, Skol, Romcar Motors, KFC, Jeep, Toshiba, BRD, Hyundai Motor, Mega Image, Leumi Bank, DHL, Subaru, GlaxoSmithKline, Pizza Hut, La Fantana, Interauto, Mit Motors, Marshal Turism, Loyalia etc.

Pe langa spatiul propriu-zis pe care il inchiriaza, Invent Media ofera servicii integrate de monitorizare, mentenanta si consultanta, avand cel mai bun pret al pietei si o rata de raspuns de 100% la cererile de oferta primite.

Bucuresti, 28.10.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.