Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Editura Vellant lanseaza “Manual de Branding” de Wally Olins

Joi, 9 aprilie 2009, 19.00h, sub_cărtureşti
(Librăria Cărtureşti, Str. Arthur Verona, 13-15)

Editura Vellant lansează în România „Manual de branding”, cea mai recentă carte a unuia dintre părinţii brandingului modern – Wally Olins.

Pasionaţii de branding vor avea ocazia să discute alături de Aneta Bogdan, Managing Partner la Brandient, despre cum se construieşte un brand şi cum pot fi aplicate în România regulile prezentate de Wally Olins în „Manual de branding” – un ghid adresat atât profesioniştilor, cât şi începătorilor într-ale brandingului.

Wally Olins explică – în stilul său direct, oferind exemple din toată lumea – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice”, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi managerierea unui program de branding de succes. Pas cu pas, Olins ne conduce de-a lungul „liniei de asamblare” a unor branduri celebre precum Apple în Statele Unite, Mitsubishi în Japonia, Repsol în Spania, Daimler în Germania sau Lloyd’s în Marea Britanie.

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face. Wally Olins ne prezintă, din perspectiva unui adevărat cunoscător, regulile de bază pentru succesul în branding în secolul al XXI-lea.

WALLY OLINS este unul dintre cei mai influenţi şi experimentaţi profesionişti în domeniul identităţii corporatiste şi al brandingului. Preşedinte şi co-fondator al firmei Saffron Brand Consultants, Olins este unul dintre marile nume ale istoriei brandingului modern. A oferit consultanţă în identitate şi branding unor companiilor comerciale de top, precum 3i, Renault, Repsol, BT , Volkswagen, Tata si Lloyd’s Londra, dar şi guvernelor Portugaliei, Poloniei sau Marii Britanii.

Bucuresti, 07.04.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.