Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Editia 33 AdBreak dezbate EFFIE 2008

Miercuri, 21 mai, ora 19:30, are loc a 33-a ediţie AdBreak, în Music Club (str. Bărăţiei 31), un eveniment IQads care dezbate de această dată premiile EFFIE 2008, decernate în cadrul Galei din 15 mai. Invitaţii acestei ediţii vor fi chestionaţi de Ştefan Stroe, Strategic Planner Director Grey Worldwide Romania, în calitate de moderator al evenimentului, în legatura cu organizarea, jurizarea, reuşitele, opiniile, nemulţumirile şi aşteptările de viitor în ceea ce priveşte singurul festival de publicitate românesc din acest an. În prima parte, Eusediu Margasoiu, Preşedintele Comitetului de Organizare Effie 2008, ne va vorbi despre formatul competiţiei din acest an, la care s-au adăugat două categorii noi, despre politica festivalului şi despre importanţa recunoaşterii prin EFFIE a meritelor agenţiilor de publicitate pentru creşterea vânzărilor. Alături de el, Bogdana Butnar, Strategic Planner McCann Erickson, invitată în calitate de jurat al Euro Effie, Călin Clej, CSD marketing manager PepsiCo International, şi Sorin Psatta, Integrated Communication Director, BBDO Romania, în calitate de membri al juriului Effie 2008 România, vor discuta despre înscrierile la olimpiada de eficienţă europeană în comparaţie cu festivalul românesc.

Al doilea panel de discuţii va reuni cele două agenţii de publicitate care au în comun un premiu la categoria Alcoholic Beverages: GMP, cu Timişoreana, câştigătoare a Grand Effie, şi Leo Burnett, cu Ziua Bărbatului, pentru Bergenbier, câstigatoare a Silver Effie. Felix Tătaru, Managing Partner GMP, Teodor Cucu, Strategic Planner GMP, Ştefan Iodache, COO Leo Burnett Group, şi Elena Ioniţă, Strategic Planner Leo Burnett, ne vor povesti despre reuşitele celor două agenţii din acest an.

Ultima sesiune de discuţii va reuni patru directori de creaţie: Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann Erickson, Şerban Alexandrescu, Director de Creatie Headvertising, Andrei Cohn, Creative Director Cohn&Jansen / Ashley & Holmes, şi Costin Popescu, Director de Creaţie CAP. Pe lângă dialogul clasic, despre cât de creative au fost campaniile cu care au câştigat în acest an, cei patru ne vor împartaşi opiniile lor în legătură cu această ediţie Effie, în comparaţie cu 2007, şi care sunt aşteptările lor pe viitor în ceea ce priveşte festivalul.

Pentru a participa la AdBreak, vă rugăm să trimiteţi un mesaj la AdBreak@IQads.ro.

AdBreak este un eveniment IQads, susţinut de Radio Guerrilla, Academia Caţavencu, Cotidianul, Money Express, Business Standard, 24FUN, HotNews, MVcom şi Studio 88.

Bucuresti, 20.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.