expoplast Sibiu 2019

Edata lanseaza pe piata o solutie noua

Edata, companie orientata spre furnizarea de solutii de business process management, incepe anul 2009 in forta lansand o noua solutie dedicata organizatiilor preocupate de cresterea calitatii serviciilor si produselor pe care le livreaza catre client si, in acelasi timp, de reducerea costurilor ce apar de-a lungul proceselor de executie. Este vorba despre o solutie de Project Monitoring.

Standardele internationale ce descriu normele pentru evaluarea nivelului de maturitate al unei organizatii stabilesc ca apartinand nivelului maxim de maturitate (nivelul 5) acea corporatie sau institutie care este capabila sa realizeze un monitoring automatizat prin process management (inovare si dezvoltare) si suport. Un management integrat al proiectelor sau activitatilor, insotit de risk management inseamna un nivel de maturitate 3 al organizatiei, iar daca pe baza tuturor acumularilor anterioare se potenteaza cantitativ initiativele de Project Management poate fi atins nivelul 4 gradului de maturitate. Plecand de la aceste principii unanim recunoscute de specialistii in domeniu, sunt de preferat aplicatiile care permit monitorizarea activitatilor ca alternativa superioara la management-ul activitatilor. Ca exemplificare, se poate considera customer relationship management versus customer relationship monitoring, document management versus document monitoring sau project management versus project monitoring.

In principal, activitatile de management sunt deservite de aplicatiile software cu care utilizatorii interactioneaza din proprie initiativa. Utilizatorii, pentru a putea interactiona cu ele, au nevoie de o scolarizare prealabila. Saltul care trebuie facut pentru a trece la monitoring este punerea in functiune a unui sistem care sa preia initiativa gestionarii activitatilor respective si sa le transmita automat catre utilizatorii predefiniti. Totodata interesul este acela de a monitoriza timpii de reactie ai utilizatorilor si de a sesiza depasirile atunci cand ei nu reactioneaza in timp util la solicitarile sistemului.

“Pentru a ne asigura ca planul de proiect este respectat, ca timpii de executie sunt cei estimati, ca ne putem incadra in bugetele propuse si ca in final proiectul isi va atinge scopul atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ, este necesara implementarea unui sistem de monitorizare.”, declara Cornel Vintila, General Manager Edata. Monitorizarea proiectelor este metoda cea mai eficace prin care se pot detecta problemele aparute in fazele incipiente, cand inca se mai pot lua masuri de atenuare sau evitare (risk mitigation). “Monitorizand un proiect il putem face controlabil, evitand astfel situatia in care proiectul respectiv devine un consumator de resurse incontrolabil. Monitorizarea este aplicabila tuturor proiectelor, fie ca este vorba despre investitii publice sau private, despre cercetare, despre dezvoltarea unor solutii software sau despre simple implementari de proceduri intra- sau interdepartamentale in cadrul organizatiei.”, completeaza Cornel Vintila.

De cele mai multe ori, lipsa preocuparii sau neglijarea aspectelor legate de monitorizarea progresului in cadrul unui proiect conduc la evolutii nedorite ale acestuia. Fara monitorizarea proiectului, riscurile majore sunt identificate abia in faza finala, cand, in locul rezultatelor asteptate, sunt livrate stive de probleme nerezolvate. Iata de ce Edata a decis sa vina pe piata cu o solutie care sa raspunda acestor preocupari din ce in ce mai frecvente ale managerilor, indiferent de domeniul de activitate sau de anvergura proiectelor pe care fiecare le gestioneaza.

Edata este o companie specializata in servicii de Business Process Management, Enterprise Architecture si Compliance Management, punand la dispozitia clientilor sai modele de business si platforme tehnologice de nivel inalt. Constituita in urma cu 4 ani, cu o puternica orientare spre research si performanta, atat in domeniul managementului cat si in tehnologia informatiei, cu un portofoliu bogat de clienti, atat de tip corporate cat si de tip public sector, compania are ca atu principal capacitatea de a imbina acumularile specifice noului val tehnologic cu particularitatile pietei locale. Pentru anul 2009, Edata isi mai propune sa intre pe piata europeana de servicii.

Bucuresti, 23.02.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *