Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

eCommerce 2016: Despre arhitectura informaţiei, prototipuri de răspuns, design pentru interfaţa cu clienţii, copywriting şi nu numai în cadrul TeCOMM Bucureşti

Românii sunt tot mai mult on-line, iar interesul pentru online creşte şi în randul celor care deţin afaceri în offline.

Cumpărătorii au puterea, iar business-ul fiecăruia din acest domeniu nu poate supravieţui fără clienţi, succesul fiind al business-urilor care reuşesc să fidelizeze şi să readucă clienţii pe site-ul lor.


Power to the customers este conceptul ediţiei aVIII-a TeCOMM eCommerce Conference&Expo Bucureşti, eveniment ce va avea loc în 21 Aprilie în cadrul Athénée Palace Hilton. Aceasta ediţie va sublinia importanţa întelegerii comportamentului consumatorului, nevoilor acestuia, a fidelizării şi a modului în care business-urile online este necesar să îşi realizeze strategiile pentru ca aceştia să se intoarcă pe site, convertindu-se în mod repetat.

Printre speakerii care vor trece pragul conferinţei de eCommerce din capitală, TeCOMM Bucharest, se numără şi Chris Jones (User Experience Director şi eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agenţii de digital şi ecommerce din UK). Acesta lucrează cu branduri din eCommerce de renume internaţional cărora le planifică, le pune în aplicare şi le îmbunătăţeşte strategia de comerţ digital precum: Laura Ashley, Next, BBC, Fat Face, Tate si Red Bull.

Chris cunoaşte foarte bine toate aspectele ce ţin de User Experience, precum “călătoria” online a clientului, arhitectura informaţiei, prototipuri de răspuns, design pentru interfaţa cu clienţii şi copywriting.


Cum transformi o experienţă obisnuită a clientului pe site-ul tău într-una extraordinară ne va spune Chris Jones (User Experience Director şi eCommerce specialists @Blueleaf – una dintre cele mai premiate agenţii de digital şi ecommerce din UK) în data de 21 Aprilie la TeCOMM Bucureşti.

“Experienţa oferită clientului este una dintre metodele în continuă creştere, rolul jucat în relaţia cu clienţii este cel care face difereţierea faţă de competitori. Însă nu mai este suficient să oferi clientului doar o simplă experienţă; aceasta trebuie legată de alte aspecte ale business-ului, precum magazinul, serviciile de livrare şi retururile”.

În prezentarea sa din cadrul TeCOMM “How to make your ecommerce site world-class” Chris Jones va dezvălui de ce experienţa pe care clientul o are este esenţială pentru orice business de ecommerce de talie mondială:“Dacă experienţa clientului pe site-ul tău este extraordinară, sunt şanse mai mari să câştigi mai mult şi mai des. Nu este neobişnuit să te trezeşti gândindu-te la fel de fel de metode care de care mai ciudate şi mai minunate de a îmbunătăţi experienţa clienţilor. De câte ori nu s-a întamplat să ai idei geniale, care n-au mai ajuns să fie implementate din cauza costurilor sau incertitudinii cauzate de ROI”.

Acesta va oferi sfaturi tangibile, venite din practică, pentru a ajuta ca business-urile să ofere clientului o experienţă exceptională. Va oferi studii de caz, exemple de site-uri de ecommerce care menţin clientul pe primul loc, care au pus în practică strategii excepţionale care le-au ajutat afacerea şi brandul. ”Succesul în eCommerce pentru noi este în primul rând despre rezultate, adică este vorba despre venit şi profit. Implică, totodată, câştiguri pe termen lung, prin construirea unei experienţe însemnate de brand şi de fidelizare a clienţilor. Alte considerente precum implicarea magazinelor şi a altor canale- aspect care să funcţioneze fără cusur din punctul de vedere al clientului”.

Retailerii online prezenţi la TeCOMM vor avea mai multă claritate despre însemnătatea unei experienţe de talie mondială pentru client şi se vor simţi pregătiţi să abordeze tot ceea ce funcţionează ca un blocaj în calea experienţei clientului pe website.

La TeCOMM Bucureşti (Athénée Palace Hilton) sunt asteptaţi peste 250 de retaileri online care au deja un business sau îşi doresc un start-up în acest domeniu, cât şi specialişti de marketing implicaţi în activitatea de online a business-urilor, specialişti/consultanti în ecommerce, agenţii de web development, companii de IT, specialişti de marketing design/usability, promovare online şi SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare şi de curierat.

Înscrierile la TeCOMM Bucureşti se fac pe www.bucharest.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor. Organizatorii au pregătit preţuri speciale care oferă participanţilor reduceri considerabile din preţul integral al biletelor, în funcţie de perioada înscrierii. În luna martie, preţurile pentru biletele All Event pornesc de la 79 euro, mai mult, organizatorii oferă şi reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate preţurile.

Gold Sponsor: MasterCard
Silver Sponsor: Banca Transilvania
Recommended payment processor: mobilPay
Travel partner: Paravion
Partners: Conectoo, ProfitShare, MxHost, Mediatic, Jobus, Creative News, Champollion

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.