free download 78 travel guides written by experts

Echipa Brandient consolidează roluri și deschide noi oportunități

Ne face plăcere să anunțăm azi două evenimente speciale pentru organizația noastră: promovarea lui Solène Cesbron în pozitia de Senior Brand Designer, și a Luizei Cluve în poziția de Senior Brand Consultant.

Solène Cesbron este în echipa de design Brandient de patru ani, timp suficient pentru a ne demonstra nu numai talent și knowledge, dar și un caracter și o personalitate care se potrivesc perfect culturii Brandient.

Solène este un prodigy în designul de label — cu preferința pentru cel de vin (cum altfel, fiind franțuzoaică?) și unul dintre cei mai serioși și aplicați designeri de corporate identity cu care compania noastră a avut șansa să se intersecteze.

În plus, echipa noastră este mai optimistă, mai jovială și mai conectată la tot ce se mănâncă, se bea și se dansează prin București, datorită ei. Solène și soțul ei Ciprian au împreună trei copii minunați.

Solène Cesbron
Solène Cesbron

În noul rol, Solène va prelua mai multe responsabilități în zona de creative strategy și va exersa o poziție mai apropiată de client.

Luiza Cluve s-a alăturat echipei Brandient în urmă cu mai puțin de doi ani, dar venind dintr-o poziție de marketing executive, ceea ce i-a oferit un avantaj în a înțelege și a explora competent perspectivele businessului clienților pe care Brandient îi servește.

Luiza Cluve
Luiza Cluve

Un profesionist ambițios și un fast learner, Luiza a dovedit în acest timp foarte bune capabilități de judecată critică și creativă, precum și capacitatea de a construi și controla relaționări și resurse. De asemenea, expertiza Luizei în new digital economy a ajutat Brandient în proiectele cu acest profil.

În noul rol, Luiza va fi expusă la proiecte cu impact major asupra businessului Brandient, precum și la decizii strategice la nivel de companie și de proiecte.

Începem așadar 2020 cu o echipă mai puternică pentru ambele direcții majore de business — consultanță strategică și design — și cu aceeași misiune: de a crea și a revitaliza branduri emergente cu creștere accelerată.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *