Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Echipa Bloggerilor castiga din nou Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier

A patra şi cea mai disputată ediţie a Cupei Agenţiilor la Fotbal Bergenbier s-a incheiat duminică, 22 mai, dupa 3 zile de meciuri intense, în care s-au înfruntat 35 de reprezentative din Liga I a marcomm-ului românesc, cu peste 370 de fotbalişti amatori. Echipa Bloggerilor a câştigat competiţia pentru al doilea an consecutiv, învingând în finală ERKA Promotions & Events, cu scorul de 2-1, după loviturile de departajare. Pe locurile doi şi trei s-au clasat ERKA Promotions & Events şi First Advertising Agency, care a învins în finala mică Alfa Cont cu 2 – 0, tot după loviturile de departajare.

Trofeul Goalgetterul competiţiei (cunoscut în industrie şi ca Cel mai Effie jucător) a fost câştigat de Bogdan Marin, de la echipa Bloggerilor, care a marcat 10 goluri în cele 8 meciuri jucate de echipa sa. Cea mai fairplay echipă a fost desemnată, pentru al doilea an consecutiv, reprezentativa Cartureşti, cu cel mai curat joc din competiţie. În afara terenului, cea mai înfocată galerie a fost cea a GfK Media, care şi-a sustinut echipa până la capăt cu mult entuziasm, deşi aceasta nu a reuşit să treacă de faza grupelor. Cel mai masculin exemplar (premiul special oferit de Bergenbier) a fost câştigat, prin votul echipei de fete IQads, de către Ionuţ Alexandru Tache, de la Papaya Advertising.

La această ediţie au fost acordate şi trei premii noi: Premiul pentru cel mai creativ blazon + mesaj original, câştigat de McCann, care a devenit pentru 3 zile reprezentativa Balaurilor, Şerpilor şi Crocodililor, cu sloganul: “Ascundeţi juniorii şi accountele!”. Premiul pentru Cel mai frumos gol a fost câştigat de Razvan Chifu, supranumit Maldini, care a impresionat şi la această ediţie prin execuţiile sale. Andrei Teodor de la GfK Media a primit premiul pentru Cel mai popular jucător de la Cupă, prin voturile fanilor acordate in mini-competiţia Cupei de pe Facebook. Rezumată în cifre, ediţia 2011 a Cupei a arătat astfel: 2 arbitri de centru, 2 terenuri de fotbal, 3 zile de competiţie, 8 grupe, 35 de echipe participante, 76 de meciuri disputate, 375 de jucatori şi rezerve, peste 200 de suporteri, 1.300 de minute de fotbal creativ.

La cele 4 ediţii organizate până acum la Cupa Agenţiilor la Fotbal Bergenbier au participat 70 de echipe ale fotbaliştilor din marcomm. Dintre acestea, 5 echipe au avut o prezenţă neîntreruptă: McCann Erickson, Next, Papaya, Publicis si Media Investment – The Group.

Cele 35 de echipe care au participat la ediţia 2011 au fost, în ordinea înscrierii: Next Advertising, Infinit Solutions, DREAM TEAM thegroup (reprezentativa Media Investment – The Group), Mediafax Monitorizare, MV COM (reprezentativa Motion Vision Communication), Leo Burnett & Target, Carturesti, MachTeam (reprezentativa MachTeam Soft), Fieldstar, Kinecto Smokers (reprezentativa Kinecto), Echipa Bloggerilor, GfK Media, FC Monopoly United (reprezentativa Monopoly Media), Mercury360, ERKA Unlimited (reprezentativa ERKA Promotions & Events), Martienii din Floreasca (reprezentativa OmnicomMediaGroup), Mailers, ARBO Soccer (reprezentativa ARBOinteractive), McCann Erickson, Grey-G2, FIRSTeam (reprezentativa First Advertising Agency), Natural Born Players (reprezentativa Q2M), Digital4, Papaya Mecanica (reprezentativa Papaya Advertising), Frank Communication, Odyssey, Senior Interactive, Radio Boyz (reprezentativa Alfa Cont), Ogilvy, GMP-Webstyler, Wunderball (reprezentativa Wunderman Partnership), Union TEAM (reprezentativa Media Union Advertising), Publicis, Kubis Football Club (reprezentativa Kubis Interactive) si Saatchi & Saatchi.

Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier este de patru ani locul tradiţional de (re)întâlnire a jucătorilor din marketing şi comunicare, pe un altfel de pitch, fiind un eveniment organizat de un jucător recunoscut al industriei – IQads şi având ca susţinător-fondator Bergenbier şi ca partener tehnic PUMA.

Bucuresti, 24.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.