Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

EBS Romania peste 8 ani de experienta in domeniul IT

Clienţii EBS România, companii importante din toate domeniile de activitate, atât din ţară cât şi din străinătate, au ales pe langa cele mai bune tehnologii şi aplicaţii software, un partener stabil, de încredere, cu experienţă şi renume pe piaţă!

Pornind de la premiza că pentru îndeplinirea cu succes a tuturor obiectivelor propuse, gradul de profesionalism al echipei EBS trebuie să fie foarte ridicat pentru a putea răspunde cat mai bine cerinţelor clienţilor şi ale pieţei, în cei peste 8 ani de existenţă EBS România a investit în primul rând în performanţa şi profesionalismul angajaţilor.

Pe piaţa românească EBS România oferă sistemul software integrat Clarvision ERP destinat firmelor de producţie din sectorul industrial. Sistemul Clarvision ERP are în prezent 23 de module pentru gestionarea întregii activităţi a companiei, înregistrând peste 700 de rapoarte şi peste 100 de clienţi, firme cu profil de producţie. Dintre companiile care au optat pentru Clarvision ERP amintim: Mecanica Codlea – Codlea, Magic Systems – Braşov, Soceram – Doiceşti, Metabet – Piteşti, Adiss – Baia Mare, Traian – Piteşti, Grup Metalicplas – Dej, Nordtour – Botoşani, Asco Tools – Codlea, Montana MG – Câmpulung Muscel, Aviva – Sighetu Marmaţiei, Braco – Bucureşti, Grup Elmet – Bucureşti.

EBS România este activă pe piaţa internaţională ca furnizor de servicii de IT outsourcing (Nearshore) şi dezvoltarea de aplicaţii software la cerere. Divizia de Nearshore are în portofoliu de clienţi nume mari de pe piaţă precum: BMW, Daimler, Lexware, Hansalog, Haufe Medien, GIP, Benteler.

Din luna martie a acestui an, EBS România este pentru al treilea an consecutiv certificat Microsoft de tipul Gold (Gold Certified Partner). Gold Certified Partner este cel mai înalt nivel de certificare Microsoft, la care se accede după dovedirea de competenţe clare tehnice şi umane.

Cifră de afaceri a grupului EBS este de aproximativ 3,49 milioane de Euro, înregistrând o creştere de 25% faţă de anul predecent iar dintre obiectivele pe termen scurt se numara  creşterea numărului de clienţi Clarvision cu 35% faţă de 2007, concomitent cu o creştere a cifrei de afaceri de 20%.

Bucuresti, 04.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *