Visualfest 2022
Shadow

Eau Thermale Avène România a susținut primul eveniment de Live Shopping organizat pe piața locală de produse dermatocosmetice

Brandul Eau Thermale Avène, parte a grupului francez Pierre Fabre, reprezentat în România de către MagnaPharm Marketing and Sales, a organizat în această lună primul eveniment de Live Shopping de pe piața locală de produse dermatocosmetice.

Unul dintre pilonii care stau la baza brandului Eau Thermale Avène este dorința permanentă de inovație, care s-a regăsit întotdeauna atât la nivel de produse, cât și la nivel de comunicare. De la intrarea pe piața din România în anul 2000, Eau Thermale Avène a dezvoltat o strânsă legătură între brand și consumatori. În această perioadă, în care tehnologia lucrează în favoarea conexiunii dintre brand și consumatori, Eau Thermale Avène a dus experiența digitală a consumatorilor la următorul nivel, prin organizarea primului eveniment dermatocosmetic de Live Shopping din România.

MagnaPharm Marketing and Sales a implementat cu succes acest proiect pilot al brandului în România, rezultatele generate fiind peste așteptări. Agenția de comunicare WiseBrand a oferit suport, coordonând comunicarea dintre brand, gazda evenimentului și platforma de streaming. Platforma Streams.live a asigurat suportul logistic pentru organizarea evenimentului, iar gazda celor 60 de minute de Live Shopping a fost Cristina Ich, cunoscută pentru activitatea sa ca influencer în mediul online.

Eau Thermale Avene Romania Live Shopping 1

Confirmarea succesului evenimentului vine din cifrele realizate: peste 8.100 de vizitatori unici, mai bine de 100 de ore de conținut video rulat pe platforma evenimentului și peste 4.000 de click-uri în cele 60 de minute de streaming.

“Ne-am dorit să creăm o sinergie între comunicarea digitală pe care o realizăm prin intermediul influencerilor și activitățile de e-commerce, pentru a veni în serviciul consumatorilor noștri care ne sunt alături de peste 20 de ani. Rezultatele proiectului au fost peste așteptările setate inițial, iar în perioada următoare avem în plan organizarea altor evenimente de acest gen”, spune Ana-Maria Panait, Digital Marketing Manager MagnaPharm Marketing and Sales.

Implementarea evenimentul de Live Shopping Eau Thermale Avène România s-a bazat pe know-how-ul agenției de comunicare WiseBrand. “Este întotdeauna o plăcere și o provocare în același timp să lucrăm cu branduri precum Eau Thermale Avène, care sunt mereu cu un pas înainte în ceea ce privește comunicarea”, spune Luana Borbely, Managing Partner WiseBrand.

Eau Thermale Avene Romania Live Shopping 2

 

Streams.live, platforma dezvoltată în 2020, a introdus conceptul de Live Shopping pe piața din România și a reușit, în scurt timp, să ajungă în topul celor mai importante platforme din domeniu. “Ne bucurăm să vedem că partenerii noștri folosesc cu succes Streams.live. Conceptul de Live Shopping reprezintă acest mix de cumpărături online, divertisment și educare a clientului, generând o experiență mult îmbunătățită pentru cumpărătorul final”, a declarat Mihai Dragan, COO Streams.live.

Comerțul online a oferit în ultimii ani consumatorilor oportunitatea de a face achiziții de oriunde din lume și de a se bucura în orice moment de produsele lor favorite. Conceptul Live Shopping aduce practicile de comerț tradiționale într-un mod mult mai interactiv și modern, dând posibilitatea vânzătorului să își prezinte produsele și consumatorului să le achiziționeze în timp real. La nivel global, Live Shopping-ul a reușit să interconecteze cu succes partea de socializare, entertainment și achiziții pentru toți cei pasionați în special de Social Media.

Despre MagnaPharm Marketing and Sales

Cu o experiență în industria farmaceutică de peste 25 de ani, MagnaPharm Marketing and Sales oferă servicii integrate de marketing, promovare medicală și în farmacii, comercializare/distribuție, reglementare și acces pe piața din România pentru un portofoliu de parteneri reputabili din industria farmaceutică. Portofoliul MagnaPharm Marketing and Sales de produse include medicamente eliberate cu prescripție medicală, medicamente biologice, inovative sau generice, medicamente de tipul substanțelor de contrast, medicamente eliberate fără prescripție medicală, dispozitive medicale, suplimente alimentare și alimente cu destinație medicală specială, produse dermato-cosmetice.

Cu o echipă de peste 250 de angajați, MagnaPharm Marketing and Sales susține inovația și lucrează zi de zi pentru ca fiecare pacient și consumator să beneficieze de soluții medicale de înaltă calitate.

Mai multe detalii pe https://magnapharm.eu/.

Leave a Reply

Your email address will not be published.