Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

E-learning destinat companiilor

o piata in formare

In perioada 18 Septembrie – 14 Octombrie, Interactive People, companie ce ofera servicii de e-learning, si Public Share, organizator al Targului de Training si Educatie de Afaceri Business-Edu, au realizat primul studiu referitor la interesul, utilizarea si perceptiile mediului de afaceri romanesc fata de utilizarea instruirii prin e-learning.

Rezultatele studiului arata ca e-learningul reprezinta o alternativa noua pentru mediul de afaceri, mediu care doreste sa afle mai multe informatii privind modalitatile de utilizare ale acestuia. Interesul pentru educatie al participantilor este evident, peste 96% dintre respondeti declarand ca exista cel putin o forma de instruire in cadrul companiilor unde lucreaza, aceasta fiind instruire la locul de munca, coaching, training cu consultanti interni sau externi sau e-learning. Cu toate acestea doar 24,39% din respondenti utilizeaza e-learning-ul ca modalitate de instruire la locul de munca.

Mai multe informatii, mai multe oferte

Angajatii companiilor care doresc sa utilizeze e-learningul ca modalitate de instruire in viitorul imediat vizeaza in primul rand cursuri privind dezvoltarea abilitatilor personale (36,59%), pe cand angajatii companiilor care utilizeaza deja e-learningul ca modalitate de instruire doresc dezvoltarea instruirii privind normele specifice domeniului de activitate (70%).

Interesul pentru noi informatii legate de e-learning, atat in viitorul imediat (70,73%), cat si pe termen mediu si lung (19,51%) arata ca aceasta modalitate de instruire se gaseste pe agenda imediata a companiilor romanesti.

Angajatii pot, dar nu vor

Cel mai important beneficiu al e-learningului, asa cum este el perceput de catre participanti, este cresterea volumului de instruire (48,78%), urmat de reducerea costurilor si completarea instruirii traditionale (46,34%).

Principalul factor care influenteaza negativ adoptarea unei solutii e-learning este neincrederea, atat a angajatilor (34,15%), cat si a managerilor (31,71%), dar si lipsa unor oferte atragatoare (29,27%). Factorii care influenteaza pozitiv adoptia e-learning-ului sunt reprezentati de infrastuctura tehnica (65,85%) si nivelul bun al cunostintelor de operare a calculatorului (63,41%).

Structura respondentilor

Respondentii studiului s-au regasit intre participantii la Targul de Training si Educatie de Afaceri Business-Edu, desfasurat la World Trade Plaza in perioada 19-21 Septembrie. Structura respondentilor este :

Companii: Servicii/Consultanta (34%), Media (12%), Productie (20%), Financiar (17%), Distributie (10%), FMCG (5%), Energetic (2%).
Pozitii in companie: Manageri HR (10%), personal HR (46%), pozitii manageriale (15%), alte pozitii (29%).
Dimensiunea companiilor: peste 1000 de angajati (29%), intre 100 si 1000 de angajati (37%), sub 100 de angajati (34%).

Studiul poate fi descarcat de pe site-ul www.business-edu.ro, sectiunea Resurse.

Bucuresti, 6.11.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.