Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

E HiperSimplu sa castigi!

“Sunt de acord, ca posesor de HiperCard de Fidelitate Cora, sa primesc cadouri pe puncte, cadouri pe care sa le aleg din catalogul de cadouri, sa am cardul meu pe o perioada nelimitata, sa primesc …”

Notorious a realizat pentru Cora campania si evenimentul de lansare a primului card de fidelitate al unui hipermarket in Romania. Evenimentul s-a desfasurat in ambele hipermarketuri Cora (Lujerului si Pantelimon). La dispozitia clientilor stau site-ul Cora, standurile HiperCardului de langa Serviciu Clienti si mini-standuri de pe spatiul de vanzare de unde clientii pot afla informatii suplimentare.

HiperCardul de Fidelitate a aparut din nevoia de a suplimenta avantajele pe care le au clientii la Cora. El se elibereaza gratuit si pe loc, are valabilitate nelimitata si poate fi alimentat cu puncte in orice hipermaket Cora.
O noutate absoluta o reprezinta cele 3 carduri-breloc care pot fi folosite pentru acumularea de puncte in contul titularului de card. In functie de punctele acumulate clientul poate alege unul din cele peste 100 de cadouri prezentate in vitrine in magazine si intr-un catalog special, Catalogul Cadourilor de Fidelitate, oferta fiind valabila pana la sfarsitul anului. Valabilitatea cardului este nelimitata.

Comunicarea pentru acest serviciu s-a desfasurat atat pe mediile deja folosite de Cora, outdoor si radio (Kiss FM si Radio 21), cat si in magazine prin mesh-uri, postere, pliante, flyere si catalog special. Conceptele au fost simplitatea obtinerii cardului, familia care poate participa prin membrii sai la achizitionarea HiperPunctelor si cadourile primite pentru fidelitate – “Stii de ce revii, stii de ce castigi”.

Cora este pe piata mondiala din 1974 iar din 2003 si in Romania. Investiile sale in tara au fost de 50 de milioane de euro pentru Cora Pantelimon, 40 de milioane de euro pentru Cora Lujerului si 25 de milioane de euro pentru Cora Cluj. In toate hipermarketurile sale Cora prezinta cea mai bogata oferta, cele mai mici preturi si servicii de calitate.

Notorious este responsabil de toata comunicarea Romania Hypermarche – Cora inca de la venirea sa in Romania, incepand cu cataloagele de prezentare a serviciilor, ofertelor si promotiilor Cora si continuand cu servicii de strategie integrata de comunicare, campanie de brand, campanie de imagine, spoturi radio si TV, materiale promotionale, POSM, outdoor, evenimente, lansari, media planning, media buying, media monitoring.

Bucuresti, 7.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.