free download 78 travel guides written by experts

E! dezvaluie ambitia, talentul si priceperea necesare pentru a merge

pe tocurile unei dive in noul show „House of DVF”

House of DVF de la E! îi poartă pe telespectatori într-o călătorie unică – aceea a opt tinere hotărâte să devină Ambasador Global al Brand-ului DVF – şi dezvăluie lecţiile de viaţă pe care acestea le primesc pe parcurs de la designerul Diane von Furstenberg

Diane von Furstenberg şi brandul ei de fashion omonim sunt de multă vreme simboluri ale independenţei, graţiei şi curajului. Acum, Diane devine mentor pentru o nouă generaţie de tinere muncitoare, care sunt gata să-şi ducă la un nou nivel carierele, în cadrul DVF, iar E! este acolo pentru a filma fiecare moment stresant şi triumfător, începând cu primul episod din reality show-ul House of DVF, care are premiera duminică, 9 noiembrie 2014, la ora 22:00, numai la E!

„Datorită proiectului House of DVF am ocazia să deschid publicului porțile companiei și să arăt numeroasele oportunități pe care le au tinerele în modă!” – Diane von Furstenberg

Doar cele mai deştepte şi talentate tinere sunt luate în considerare pentru poziţia strălucitoare şi mult-dorită de ambasador al unuia dintre cele mai apreciate branduri din modă. Diane însăşi le-a ales pe cele opt tinere, care sunt decise să o impresioneze în diferitele roluri care le sunt repartizate în cadrul masivului imperiu al lui Diane, care are sediul în fantasticele birouri DVF din Meatpacking District, în Manhattan. De la planificarea unui prânz, la prezentarea de modă DVF pentru Primăvara lui 2015, tinerele trebuie să facă totul perfect, chiar dacă lucrurile nu merg întotdeauna conform planului.

Miza este mare: se testează temperamente, se creează prietenii şi apar rivalităţi. Jessica Joffe (Style Editor pentru DVF) şi Stefani Greenfield (Creative Brand Director pentru DVF) ghidează zi şi noapte candidatele. Iar Diane este alături de ele, decisă să selecteze persoana perfectă pentru acest job. Le observă, le evaluează şi le încurajează să-şi deschidă vieţile şi visurile discutând cu fiecare în parte şi nu se teme să spună ce are de spus când simte că nu s-au comportat aşa cum trebuie să o facă un membru al echipei DVF. Diane crede că fiecare dintre ele are potenţialul de a deveni o femeie puternică şi vrea să le ofere instrumentele pentru a duce acest lucru la bun sfârșit.

Candidatele pentru postul de ambasador DVF sunt:
Codi Critchfield – fotograf specializat în fashion, sensibilă, din Utah, 22 de ani
Lenore Genovese – studentă la FIT, veselă, născută în New York, 23 de ani
Brittany Hampton – fashion stylist, din San Francisco, care e mai matură decât cei 23 de ani pe care îi are
Keir Mellour – fashion blogger gata de acţiune, 24 de ani
Abigail Petit-Frere – fashion stylist, din Florida, încrezătoare în capacitatea ei de a primi slujba mult-visată, 22 de ani
Amanda Schauer – studentă la Universitatea Drexel (secţia Fashion Design & Merchandising), 21 de ani
Tiffani Warkenthein – născută în South Bronx, cea mai tânără candidată, extrem de dornică să înveţe orice, 19 ani
Jinna Yang – stylist şi blogger, la fel de pornită şi când vine vorba despre muncă grea, şi când vine vorba despre a-şi vărsa nervii, 25 de ani

Despre Diane von Furstenberg

Diane von Furstenberg, brand de lifestyle de lux global şi unul dintre cele mai importante nume din moda americană, a fost fondat în 1971 de către designerul omonim. DVF are ca marcă celebra rochie petrecută (wrap dress) şi imprimeurile specifice şi s-a dezvoltat, ajungând să includă o întreagă colecţie ready-to-wear şi de accesorii (printre care poşete, pantofi, obiecte de piele, eşarfe şi bijuterii). Compania comercializează şi bagaje, ochelari şi mobilă. În 2012, fondatoarea şi co-chairman-ul Diane von Furstenberg a fost numită cea mai puternică femeie din fashion de către revista Forbes. În plus, este autoarea romanului autobiografic The Woman I Wanted to Be, care va fi lansat pe 28 octombrie 2014.
DVF are sediul la New York şi se poate lăuda cu o reţea globală de distribuţie în peste 55 de ţări şi 1.500 de puncte de vânzare – printre care şi 97 de magazine partenere DVF în America de Nord şi Sud, Europa, Orientul Mijlociu şi Asia. Site-ul DVF este //www.dvf.com.

Așadar, reality show-ul House of DVF va avea premiera duminică, 9 noiembrie 2014, la ora 22:00, numai la E! Episoadele vor fi difuzate săptămânal.

Despre Electus

Electus este primul studiou de entertainment multimedia integrat care reuneşte sub acelaşi acoperiş producători, creatori, advertiseri şi distribuitori şi care produce conţinut variat pentru distribuţia pe o varietate de platforme, în întreaga lume: broadcast, cablu, digital, OTT şi diverse tehnologii emergente. Compania conectează advertiserii, distribuitorii şi creatorii de conţinut de la începutul procesului de creaţie, permiţându-le echipelor de marketing şi publicitate să fie cu adevărat parteneri în campanii şi în crearea de conţinut. Electus International, ramura de distribuţie globală a companiei Electus, este responsabilă de vânzările şi distribuţia internaţionale ale programelor create de Electus şi de studiourile partenere ale comapniei, dar şi ale formatelor create de binecunoscute companii terţe. Electus face parte din IAC [NASDAQ: IACI]. Pentru mai multe informaţii despre Electus, intraţi pe www.electus.com.

Despre Hud:sun Media

Hud:sun Media se ocupă de dezvoltarea, producţia şi distribuiţia de conţinut premium pe toate platformele posibile şi spune poveşti captivante despre personaje dinamice, de interes pentru un public larg, dar şi de nişă. Hud:sun Media produce momentan noul talk-show de stil şi cultură pop The Fabulist pentru E! şi noul format Living Differently de pe Oxygen. Printre producţiile companiei se numără seriile de documentare I’m Having Their Baby (de pe Oxygen), Pregnant in Heels (de pe Bravo) şi The Doc Club (de pe OWN). În domeniul digital, Hud:sun Media deţine o poziţie fruntaşă în crearea de conţinut premium pentru branduri naţionale ca Nine West şi Mattel şi în producerea de emisiuni celebre – ca Style Studio with Rebecca Minkoff (pentru Yahoo), Decoding Style with Nina Garcia (pentru AOL) – şi emisiuni multiple pentru canalele video ale Glamour, GQ şi Teen Vogue, marca Conde Nast Entertainment. Recent, Mode Media (fosta Glam Media) a anunţat un parteneriat cu Hud:sun Media pentru a produce patru formate digitale noi în 2014.

Bucuresti, 15.10.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *