metalshow

DYLON Romania a intrat in portofoliul The House PR Agency

DYLON, un brand britanic de vopseluri pentru haine recent intrat pe piața din România, colaborează cu The House PR Agency pentru servicii de consultanță în comunicare, de la strategie până la relații media și alte activități punctuale de relații publice.

Produsele DYLON sunt comercializare exclusiv online, prin intermediul site-ului vopseadehaine.ro, iar agenția se ocupă de promovarea acestora.

“Am simțit că The House PR Agency vine pe piață cu un nou suflu, mai creativ și mai relaxat, similar cu ceea ce se întâmplă în UK, iar brand-ul nostru este chiar de acolo. Asta ne-a convins să apelăm la această echipă tânără, care până acum a dat dovadă de profesionalism și ne-a depășit așteptările. Suntem convinși că vom avea o colaborare frumoasă și de acum înainte. ” explică Mihai Cotruț, Manager vopseadehaine.ro.

DYLON își propune să cucerească România prin culoare și să vină în întâmpinarea nevoilor celor ce vor să dea un refresh creativ garderobei lor. Target-ul de business declarat este acela de a convinge 1% dintre românce să încerce vopselurile DYLON o dată pe an. Cele mai vândute culori ale acestui an sunt Velvet Black și Jeans Blue.

“Este foarte important pentru noi să rezonăm cu brand-urile pentru care lucrăm, de aceea ne-am bucurat când DYLON a intrat în portofoliul agenției noastre. Este o experiență unică să promovăm aceste vopseluri în nuanțe vibrante și să le aducem în casele oamenilor din România. Sperăm chiar să depășim obiectivele de business asumate pe 2015 și să inspirăm cât mai mulți oameni prin culoare!” declară Valeria Tudor, PR Consultant & Founder al The House PR Agency.

Vopseaua pentru țesături DYLON se vinde în întreaga lume de peste 60 de ani. Compania a luat naștere în Marea Britanie și a fost fondată de doi tineri antreprenori, Luca Purbeck and Peter Samuel, care au început să vândă vopselurile colorate într-un garaj din centrul Londrei. De mai bine de jumătate de secol au adus culoare în viața și în casele oamenilor, prin însuflețirea garderobei. În prezent, produsele DYLON se vând în peste 70 de țări.

The House PR Agency este un proiect creativ ieșit din tiparul agențiilor clasice, care își propune să seteze clienții pe un traseu comunicațional remarcabil. Agenția este membră în Camera de Comerț Româno-Britanică. Printre clienții din portofoliu se numără: Alpha Group International, Elite Business Women, Dăruiește Aripi, Raw Bite, All Boutique, Complete Training. Agenţia oferă servicii de marketing communications, corporate reputation, advocacy, experential, CSR, media relations, digital and social media.

Bucuresti, 11.11.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *