Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Duraziv, lider in termoizolarea blocurilor din Capitala in 2012

Tencuielile decorative structurate Duraziv cu Kauciuc® au fost produsele cele mai utilizate la termoreabilitarea clădirilor din București.

Producătorul de materiale de construcții Duraziv deținut de antreprenorul local Daniel Guzu anunță că a fost cel mai mare furnizor de tencuieli decorative la nivelul Bucureștiului în 2012. Aceste produse au fost aplicate la peste 450 de blocuri din Capitală. Principalele avantaje ale acestor produse constau în proprietățile superioare în ceea ce privește durabilitatea lucrărilor realizate cu aceste tencuieli, flexibilitatea deosebită a peliculei, ușurința în aplicare, dar și păstrarea intensității culorii in timp, datorită pigmenților 100% originali.

Tencuielile decorative Duraziv cu Kauciuc® au fost produsele care au înregistrat cea mai mare creștere în vânzările companiei pe parcursul anului 2012. Aceste produse sunt dezvoltate în cadrul diviziei de vopsele care a înregistrat un avans al veniturilor de 45% anul trecut, ajungând la un nivel de peste trei milioane de euro.

“Tencuiala decorativă structurată cu Kauciuc® de la Duraziv a fost aplicată pe o suprafață totală de peste 1.000.000 de metri pătrați pe parcursul anului 2012”, declară Gabriel Constantin, manager B2B în cadrul Duraziv. “În medie pe un bloc se aplică în jur de 2.200 de metri pătrați de tencuială decorativă. Asta înseamnă că pe aproximativ 450 de blocuri din Capitală a fost aplicat produsul dezvoltat de Duraziv. Am avut așadar, la nivel de București, o cotă de aproximativ 50%, fiind lideri detașați pe această gamă de produse”, adaugă Gabriel Constantin.

Anul 2012 ar fi trebuit să fie anul marilor proiecte de reabilitare. Foarte multe dintre proiectele de acest tip au rămas însă doar pe hârtie, finalizarea acestora fiind blocată din diverse motive.

Potrivit datelor Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, în perioada 2009-2011 la nivel naţional au fost reabilitate circa 1.662 de blocuri. Statul a alocat 200 mil. euro în acest sens. Anul trecut ritmul lucrărilor de acest tip a crescut simțitor, doar în București reabilitându-se în jur de o mie de blocuri. Capitala a fost de altfel orașul în care s-au concetrat cele mai multe lucrări de reabilitare în 2012.

Adezivii și vopselele sunt produsele care au înregistrat cele mai importante creșteri în vânzări din cele aflate în portofoliul Duraziv. Adezivii au înregistrat un avans de 11%, iar vopselele au crescut ca vânzări cu 45%.

Afacerile companiei Duraziv au ajuns într-un punct în care aportul fiecărei divizii în formarea cifrei de afaceri s-a echilibrat. Vopselele contribuie acum cu peste 20% la formarea cifrei de afaceri totale. Duraziv a fost în 2012 singurul producător de vopsele din România care a investit în producție, lansând o nouă unitate de producție pentru care s-au alocat fonduri totale de circa un milion de euro. Investițiile totale în producția de vopsele au ajuns la un nivel de 2 milioane de euro.

Bucuresti, 18.02.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.