Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Duraziv isi propune o crestere de 75% pe divizia de vopsele in 2012

Producătorul autohton de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, îşi propune pentru acest an vânzări de peste 3,5 milioane de euro pe divizia de vopsele. Aceste produse ar urma astfel să aibă o pondere de circa 15-20% din totalul business-ului la doar doi ani de la instalarea liniei de producţie.

În primul trimestru al acestui an vânzările de vopsele au fost cu 120% mai mari comparativ cu perioada similară a anului precedent. Compania a lansat recent şi o campanie de publicitate pentru cel mai important produs din cadrul  acestei divizii, Duraziv fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut etichetă ecologică.

„Rezultatele din primul trimestru pentru divizia de vopsele sunt peste aşteptări. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate practic în luna martie, având în vedere că în primele două luni ale anului nu s-au putut face livrări decât în foarte mică măsură”, declară Marga Călin, director de marketing Duraziv. „Vopseaua va fi produsul care ar putea performa cel mai bine anul acesta, având în vedere că se va pune un accent deosebit pe finisaje. Ne dorim în acest an o cifră de afaceri de circa 20 milioane euro şi credem că plusul faţă de vânzările din 2011 va fi dat tocmai de divizia de vopsele”, adaugă Marga Călin.

Duraziv a lansat anul acesta o campanie intensă de comunicare pentru vopseaua Duraziv Fără Miros în vederea promovării acestui produs cu caracteristici unice în piaţă. „Campania de publicitate vizează în special promovarea produsului pe principalele canale. Suntem pregătiţi să susţinem o dezvoltare solidă a acestei divizii, principalele investiţii care vor fi realizate anul acesta vizând tocmai această categorie de produse”, explică Marga Călin.

În 2011 vânzările de vopsele ale companiei Duraziv au depăşit pragul de 2 milioane de euro. Divizia de vopsele a fost lansată în a doua parte a anului 2010, moment care a marcat revenirea antreprenorului Daniel Guzu pe un segment de piaţă care l-a consacrat. 2011 a fost primul an când această divizie a funcţionat pe întreg parcursul anului.

Bucuresti, 25.04.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.