free download 78 travel guides written by experts

Dupa Gold si Grand Effie, Rom Autentic si Vodafone Romania castiga si la Cannes Lions 2014

Pentru al 4-lea an consecutiv, agenția McCann București este premiată la Cannes Lions

McCann București câștigă pentru al 4-lea an consecutiv premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions. În 2014, ROM Autentic și Vodafone sunt marii câștigători pentru România.

Campania „Ghiță, the Social Shepherd”, dezvoltată pentru Vodafone România, a avut 4 shortlist-uri (Media Lions, Promo&Activationa Lions și PR Lions) și a câștigat un Bronze Lion la Categoria Media Lions.

Campania „Bucharest not Budapest”, dezvoltată pentru ROM Autentic a avut 5 shortlist-uri (Promo& Activation Lions, Direct Lions și Media Lions) și a câștigat un Bronze Lion la Categoria Direct Lions.

În total, în 2014, McCann București a avut 14 shortlist-uri la Festivalul Cannes Lions și este singura agenție din România care a câștigat premii la această ediție a festivalului.

„Ca în orice facem în viață, dacă suntem ambitioși, reușim, dacă suntem și pasionați, strălucim. Rezultatul unei astfel de pasiuni este ROM, un brand fascinant și mereu surprinzător. Este așa pentru că are o emoție unică în jurul lui și pentru că este înțeles și muncit intr-o armonie perfectă client-agenție. “Bucharest not Budapest” este o campanie pe cât de simplă, pe atât de genială, inspirată de batonul care are ștanțat pe el “București”. ROM, un brand autentic și informal, impune indrazneală și din partea noastră și a agenției și suntem mândri că reușim împreună, in Bucharest, not Budapest”, a declarat Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.

„Metal la Effie ca și la Cannes. Campanii care mișcă piața, dar care au și impact cultural. Creativitatea care aduce eficiență. Creștem prin clienții noștri. Quod erat demonstrandum. Faptul că McCann a luat prin clienții săi 3 Grand Effie și 17 lei la Cannes în 4 ani de criză a pieței de publicitate – dovedește că, iată, criza poate fi o oportunitate dacă ai parteneri puternici”, spune Adrian Boțan, Creative Partner, McCann București.

„Suntem foarte bucuroși că ambiția noastră de a face campanii media răsunătoare primește din nou recunoașterea Cannes, pentru al 4-lea an consecutiv. Eforturile de a ne sincroniza într-un mod relevant cu consumatorul din ce în ce mai activ în mediile sociale și de a-l atrage în povestea brandurilor noastre au fost răsplătite de rezultatele în vânzări și, acum, de industria de marketing. Cea mai mare implinire a noastră este că Rom este acum în sufletul românilor, iar Ghiță Ciobanul a intrat în viața tuturor, prin campanii care au adus Grand Effie și Cannes Media Lions”, spune și Mihai Trandafir, Managing Director UM.

Premiile de anul acesta ridică la 17 numărul total de premii câștigate de McCann București în cadrul Festivalului Cannes Lions:
– în anul 2011, ROM Autentic (Campania „American ROM”) câștiga 9 premii (inclusiv Titanium și 2 Grand Prix)
– în anul 2012, tot ROM Autentic (Campania „Romanians are Smart”) câștiga 3 premii (2 Silver Lion și un Bronze Lion)
– în anul 2013, Vodafone (Campania „Biblioteca Digitală”) câștiga 3 premii (2 Silver Lions și un Bronze Lion).

În 2014, McCann București a înscris la festivalul de publicitate de la Cannes 10 campanii dezvoltate pentru Vodafone România, Rom Autentic, Coca-Cola România, Cif, Pizza Hut, L’Oreal, Doncafe & Beko.

Case Study-urile campaniilor pot fi vizionate la link-urile de mai jos:
Coca-Cola, „Radar for Good”: https://www.youtube.com/watch?v=HCdb1SlpsBg

Rom Autentic „Bucharest not Budapest”: https://www.youtube.com/watch?v=V80bZ33XyGM

Cif, „Cif Cleaning Romania”: https://www.youtube.com/watch?v=X8E92VgYhkY

Coca-Cola „Live Tweets”: https://www.youtube.com/watch?v=5q0DqfNmNDA

Coca-Cola, „Banner Duet”: https://www.youtube.com/watch?v=pmtc7EuoQ3o

Vodafone, „Ghiță, the Social Shepherd”: https://www.youtube.com/watch?v=IsbgZshYf8E

Vodafone, „Digital Wallpaper”: https://www.youtube.com/watch?v=se50nwc7qG8

Pizza Hut, „Super Pan”: https://www.youtube.com/watch?v=46NpwqINJjA&index=22

Doncafe & Beko, „Snooze for Coffee”: https://www.youtube.com/watch?v=rfuqiPU8Hpg&index=24

L’Oreal, „Trace your Beauty”: https://www.youtube.com/watch?v=WYljSUcYvRo&index=19.


Bucuresti, 18.06.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *