Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dupa 8 saptamani de Serbari Timisoreana, echipa Mercury360 s-a intors acasa multumita

Seria de evenimente Serbările Timişoreana s-a încheiat cu succes: bilanţul pe 2009 consemnează 580.000 de participanţi în cele 8 oraşe vizitate, 3.000 km de ţară parcurşi în total, în perioada 26 iunie – 16 august, 8 săptămâni de caravană, 24 zile de eveniment, un “line-up” de 5 trupe (inclusiv prima apariţie a trupei Best of Pasărea Colibri în formula  Mircea Vintilă, Mircea Baniciu, Vlady Cnejevici, Marius Baţu, după 6 ani de la despărţire) plus alţi artişti (Loredana, Bere Gratis) şi aproximativ 300 de oameni implicaţi în pregătire şi implementare.

“Punem punct Serbărilor Timişoreana 2009 cu sentimentul că cele 6 luni de pregătire şi implementare au fost cu folos, atât pentru brand cât şi pentru consumatorii care au primit vizita caravanei” ne spune Bianca Mereuţă, Account Manager, Mercury360. “Mă bucur că felul în care am reuşit să spunem anul acesta povestea de 3 secole Timişoreana la Serbări este unul dintre motivele pentru care evenimentele au avut succes la public. Am reuşit să aducem atmosfera, personajele şi amintirile celor 3 secole de existenţă Timişoreana în fiecare dintre cele 8 oraşe, iar cei care au trecut pragul Serbărilor s-au bucurat în egală măsură de “viaţa” medievală, de “vremile interbelice sau de “verva disco”.

Mercury360 s-a ocupat de dezvoltarea şi implementarea întregii serii de evenimente Serbările Timişoreana, în urma câştigării pitch-ului desfăşurat în perioada februarie-martie 2009. Conceptul propus atunci, “o poveste de 3 secole” a prins contur vara aceasta în timpul celor 24 de zile de eveniment, ducând istoria brandului Timişoreana şi a Serbărilor înca şi mai departe şi ridicând serios ştacheta pentru anii următori.

La Serbările din 2009, povestea Timişoreana a îmbrăcat hainele fiecăruia dintre cele trei secole de existenţă a berii şi s-a îmbogăţit cu elemente de decor şi interacţiune specifice. În cele trei spaţii distincte care au compus locul de desfăşurare a Serbărilor, petrecăreţii au (re)descoperit, de exemplu, pe langă berari de toată nădejdea, meşteşugari, dogari şi jongleori –  “entertainerii”  evului mediu; apoi spectacolele de pantomimă sau zona de fotografie la minut, specifice perioadei interbelice şi, în final, s-au lasat în voia spiritului disco, ajutaţi printre altele şi de animatoarele pe role. În fiecare dintre cele 3 zone a existat câte un stand de suveniruri – o noutate pentru un astfel de eveniment – cu mare priză la public, de unde puteau fi cumpărate articole specifice fiecărei perioade: magneţi de frigider, halbe şi pahare mediavale sau interbelice, pălării de damă, jobene, brelocuri şi ochelari disco etc.

Călătoria prin cele trei secole a fost susţinută şi de recitalurile muzicale, mai retro sau mai moderne, în orice caz extrem de bine primite de catre publicul Timişoreana: Best of Pasarea Colibri, Zero, Vank, Holograf şi Compact.

“După aceste Serbări pot spune că românilor le place să-şi amintească de alte vremuri şi să intre în atmosferă, să participe, să se joace. Apreciază o poveste bine spusă şi-un decor pe masură. E clar că elementele de decor şi “întâmplările” specifice fiecărei perioade pe care le-am pregătit au reuşit să-i captiveze pe iubitorii de bere bună şi distracţie! Am vazut bunici încântaţi de zona disco, de ambianţa anilor ’70, de animatoarele pe role dar şi tineri fascinaţi de show-urile de pantomimă, curioşi să se fotografieze “la minut” în cel mai pur stil interbelic. Le-am mers la suflet!” povesteşte încântat Liviu Ţurcanu, Creative Group Director, Mercury360.

Informaţii suplimentare despre desfăşurarea Serbărilor şi  jurnalul (pe zile) a celor 8 evenimente, pe www.bere-timisoreana.ro .

Echipa care a spus povestea de trei secole Timişoreana:

Din partea Ursus Breweries: Anca Severin – Junior Brand Manager Timişoreana, Liviu Temelie – National Events Manager.

Din partea Mercury360: Răzvan Chirilov – Roadshow Manager; Claudia Popescu – Events Project Manager;  Ovidiu Ilian – Logistic Coordinator; Adrian Păculea – Field Marketing & Events Director; Adrian Munteanu – Operational Manager / Field Marketing; Lucian Gogoaşe – Regional Manager Vest; Alina Pop – Regional Manager Nord; Eduard Cristea – Regional Manager Sud Est; Marius Botezatu – Regional Manager Est; Bianca Mereuţă – Account Manager; Roxana Bucur – Account Executive; Liviu Ţurcanu – Group Creative Director; Adi Păsărică – Sr. Copywriter; Ionuţ Rusu – Sr. Art Director; Andrei Nedea – Art Director; Andreea Mangu – Production Manager; Monica Manolache – Production Senior; Cristina Dornescu – Production Executive.

Bucuresti, 09.09.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.