Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dupa 2 ani de succes Ford Suport devine Road Support

– noua denumire a serviciului de asistenţă rutieră oferit de reţeaua Romcar accentuează disponibilitatea acestuia pentru posesorii tuturor mărcilor –

Serviciul de asistenţă rutieră Ford Suport, oferit de reţeaua Romcar în colaborare cu Motor Assistance, va trece printr-un proces de schimbare a identităţii şi se va transforma în Road Support, începând cu data curentă. “Road Support este o denumire ce reflectă mai bine tipul şi adresabilitatea serviciului pe care îl oferim. Încă de la început Ford Suport a fost gândit pentru a veni atât în sprijinul clienţilor Romcar cât şi al posesorilor altor mărci de autovehicule, pe parcurs serviciul impunându-se în preferinţele publicului datorită promptitudinii şi calităţii intervenţiilor”, a declarat Cătălin Gavra, director general Romcar.

Programul de asistenţă rutieră Road Support va continua să îşi îmbunătăţească permanent modalitatea de acţiune, Romcar fiind determinat să îl aducă la noi standarde de eficienţă, adaptându-l cât mai bine nevoilor clienţilor Ford şi nu numai. De aceea, în 2008 serviciul va suplimenta numărul de platforme/echipaje de intervenţie, pentru a menţine durata optimă de rezolvare a solicitărilor.

Road Support va oferi în continuare servicii de asistenţă rutieră tuturor solicitanţilor, indiferent de marca auto a autovehiculului deţinut, în mod gratuit posesorilor de autovehicule Ford a căror defecţiune se datorează unor probleme de garanţie şi la tarife speciale pentru solicitanţii înscrişi în programul Road Support. În program sunt incluşi atât posesorii de autovehicule Ford livrate începând cu luna ianuarie a anului 2006, a căror perioadă de garanţie este de 4 ani pentru autoturisme şi de 2 ani pentru autoutilitare, cât şi posesorii de card de identificare Road Support obţinut pentru autovehiculele rulate.

Serviciul se desfăşoară la nivel naţional 24 din 24 de ore, în derularea acestui program fiind implicată întreaga reţea de distribuţie a Romcar. Cei 30 de reparatori autorizaţi Ford sunt pregătiţi să ofere sprijinul tehnic necesar soluţionării cât mai rapide a defecţiunilor prezentate de maşinile transportate în service de către echipajele Road Support.

Romcar a inaugurat serviciul de asistenţă rutieră la începutul anului 2006, pentru a oferi o gamă cât mai diversificată de beneficii clienţilor săi şi pentru a asigura suportul necesar utilizatorilor pe toată durata parteneriatului cu marca Ford: de la solicitarea de informaţii până la cumpărarea efectivă şi exploatarea curentă a maşinilor. Succesul acestui program este subliniat de faptul că numărul de cereri de intervenţie din partea posesorilor de autovehicule altă marcă decât Ford a crescut de la un an la altul, astfel că în 2007 s-au înregistrat 6.232 de intervenţii, de trei ori mai multe decât în 2006. Din punct de vedere al tipului de intervenţii, mai mult de 90% au fost tractări, în timp ce restul solicitanţilor au fost depanaţi la locul incidentului.

Fiecare persoană ce va opta pentru serviciile oferite prin Road Support va primi ca şi până acum un card de identificare, personalizat cu datele sale şi ale autovehiculului achiziţionat. Acest card va fi eliberat după livrare pentru clienţii noi sau la înscrierea în program, pentru posesorii de autovehicule rulate. Noul program de asistenţă rutieră Road Support va putea fi apelat la aceleaşi numere de telefon – 021 410 70 70; 0748 299 996; 0726 299 996 – şi va funcţiona după aceleaşi principii ca şi Ford Suport.

“Road Support îşi menţine aşadar caracteristicile de bază, însă evoluează punând la dispoziţia clienţilor un grad sporit de profesionalism şi o eficientizare vizibilă a procedurilor de intervenţie. Acest program de asistenţă rutieră s-a dovedit o componentă importantă a serviciului post-vânzare şi un sprijin real pentru toţi conducătorii auto, indiferent de marca maşinii pe care o deţin”, concluzionează Cătălin Gavra, director general Romcar.

Bucuresti, 22.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.