Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dunlop Adhesives isi consolideaza pozitia pe piata locala

·    Dunlop Adhesives anunţă rezultatele financiare pentru anul 2007
·    Un nou branding bazat pe un cod de culori
·    Garanţie de 10 ani pentru proiectele realizate cu produse Dunlop Adhesives

La un an de la intrarea pe piaţa românească, Dunlop Adhesives, companie specializată în furnizarea de adezivi pentru faianţă şi gresie, anunţă creşterea cifrei de afaceri cu 187% faţă de anul anterior. Astfel, compania a reuşit să depăşească estimările iniţiale făcute în urmă cu un an şi să se impună pe piaţa locală prin gama de adezivi gata mixaţi. Totodată, compania vine cu un nou branding care are la bază conceptul „From start to finish” menit să simplifice alegerea produselor de către consumatori, prin oferirea unei game compacte de produse. În cadrul procesului de rebranding, întreaga gamă de produse Dunlop Adhesives a fost integrată într-un cod de culori: galben, orange, verde şi roşu, corespunzătoare celor patru procese de pregătire, aderenţă, chituire şi finisare. Produsele pot fi acum identificate cu uşurinţă pe rafturile magazinelor prin culorile specifice. În plus, beneficiile fiecărui produs sunt marcate vizibil pe ambalaj cu semne grafice şi simboluri specifice. Compania de materiale de construcţii vine în întâmpinarea consumatorilor cu niveluri diferite de specializare în domeniul construcţiilor şi prin promovarea ghidului de buzunar pentru utilizatori, în care este prezentat pe larg procesul de rebranding.

“Noile ambalaje sunt menite să elimine orice urmă de îndoială privind alegerea diferitelor produse  pentru orice tip de proiect. Suntem încântaţi de faptul că am reuşit să oferim ambalajelor o funcţionalitate sporită şi astfel să ne aducem un aport real în consilierea clienţilor noştri. Suntem convinşi că rebrandingul Dunlop Adhesives va optimiza potenţialul brandului în piaţa locală”, a declarat Florin Acatrinei, Director General, Dunlop Adhesives.

La începutul acestui an, Dunlop Adhesives a devenit entitate românească în întregime, demonstrând astfel devotamentul său faţă de piaţa locală. În timp ce, în Marea Britanie, compania deţine locul I în producerea, dezvoltarea şi comercializarea adezivilor pentru gresie şi faianţă, în România, compania vizează o consolidare a poziţiei sale. Pentru anul 2008, Dunlop Adhesives estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 167%, mizând pe deschiderea consumatorilor faţă de gama de produse gata mixate, a cărei creştere a fost de 122% în 2007.

Ca parte din strategia de dezvoltare pe piaţa locală, compania va livra anul acesta o serie de produse noi:
·    Total Set Plus – pentru fixarea plăcilor vitrificate integral şi a celor de porţelan pe suprafeţe cu porozitate redusă precum betonul şi cimentul
·    Gama de chituri Microcolor – disponibilă în 11 culori, ideală pentru uz interior şi exterior şi cu protecţia antibacteriană, Microban®, pentru împiedicarea dezvoltării bacteriilor şi a mucegaiului
·    Gama de dispersii gata mixate ce include adezivi impermeabili pentru faianţă, adezivi pe plăci pe lemn şi fixare şi chituire multifuncţională

În premieră pe piaţa locală, Dunlop Adhesives oferă consumatorilor o garanţie de 10 ani pentru proiectele care au la bază gama completă de adezivi Dunlop. Echipa tehnică a companiei asigură clienţilor întregul suport şi consilierea de care au nevoie pentru finalizarea diferitelor proiecte.

Bucuresti, 22.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.