expoplast Sibiu 2019

Duminica telespectatorii au ales Antena 1

Telespectatorii au ales să petreacă o duminică (7 martie) după-amiază sub sigla Antena 1. Începând cu Observatorul orei 13, emisiunea specială „Cu divele nu-i de glumit”, moderată de Mihaela Rădulescu, continuând cu Observator 16, „În puii mei!” (reluare) şi în cele din urmă emisiunea „Divertis mall” (redifuzare), Antena 1 a fost lider de piaţă pe target-ul 15-54 urban.

Începâd cu ora 13.00, Antena 1 a fost lider de audienţe. Observator 13 s-a clasat pe primul loc cu 4.1% rating, 16.9% share şi 265.000 de telespectatori. Pe locul 2 s-a situat Pro TV cu 1.8% rating, 7.6% share şi 119.000 de telespectatori. Prima TV a ocupat locul 3 cu 1.8% rating, 7.6% share şi 118.000 de telespectatori (target 15-54). Minutul de aur a fost la ora 13.09, când 586.000 de telespectatori urmăreau Antena 1, postul de televiziune înregistrâd un rating de 5.1% şi 18.6% share (Target all urban).

Mihaela Rădulescu i-a convins pe telespectatori că nu se poate glumi cu divele. Astfel, „Cu divele nu-i de glumit” a fost lider de audieţă în intervalul 13.34-15.56, cu 2.8 % rating, 11.1% share şi 183.000 de telespectatori. Pe locul 2 s-a situat Pro TV cu 2.8% rating, 11% share şi 182.000 de telespectatori. Naţional TV a ocupat locul 3 cu 1.8% rating, 7.3% share şi 120.000 de telespectatori. (target 15-54). Minutul de aur a avut loc la ora 15.19, când Mihaela Răculescu a fost urmărită de 664.000 de telespectatori, Antena 1 înregistrând 5.8% rating şi 18.5% share. Monica Columbeanu, Mădălin Voicu, Andreea Bănică, Valentina Fătu, Bianca Anghel, Holograf, baletul teatrului Majestic din Ploieşti sunt doar o parte dintre cei care au fost alături de Mihaela Rădulescu ]n edi;ia speciala de duminică.

Antena 1 a continuat să fie lider de audienţă şi cu Observator 16. În intervalul 15.59-16.15, postul de televiziune a obţinut 4.2% rating, 14.2% share şi 276.000 de telespectatori. Pe locul 2 s-a clasat Prima TV cu 3.5% rating, 11.8% share şi 229.000 de telespectatori. Pro TV a ocupat locul 3 cu 2.8% rating, 9.3%share şi 180.000 de telespectatori. (Target 15-54). Începând cu ora 16.22 şi până la 18.59, Antena 1 şi-a păstrat poziţia de lider. Show-ul „În puii mei” (reluare), a obţinut 3% rating, 10.1%share şi 197.000 de telespectatori. Pe locul 2 s-a clasat Pro TV cu 2.9% rating, 9.7% share şi 190.000 de telespectatori. Prima TV s-a situat pe locul 3  cu 2.6% rating, 8.8% share şi 172.000 de telespectatori. (target 15-54). Minutul de aur a avut loc la ora 17.24, când Antena 1 a fost urmărită de 514.000 de telespectatori, însemnând 4.5% rating şi 12.2% share. (taregt all urban).

Buna dispoziţie a continuat cu emisiunea „Divertis mall”, redifuzată, dar cu glume numai potrivite pentru o duminică după-amiază de relaxare şi bună-dispoziţie. Divertis Mall (redifuzare) s-a clasat pe primul loc, în intervalul 17.46-18.59, cu 4.3% rating, 13.2% share şi 283.000 de telespectatori. Pro TV a ocupat locul 2 cu 3.6% rating, 10.9% share şi 234.000 de telespectatori. Acasă TV a ocupat locul 3 cu 3.2% rating, 9.6% share şi 205.000 de telespectatori. (target 15-54). Minutul de aur a avut loc la ora 18.19, când Antena 1 a fost urmărită de 826.000 de telespectatori, adică 7.2 % rating, 18.5% share. (target all urban).

Sursa: GfK Romania S.R.L. Copyright:ARMADATA S.R.L. Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1. Analiza este facuta pe  target-urile:15-54 urban si all urban. Perioada de raportare:7 martie 2010

Bucuresti, 08.03.2010

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *