Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

dufa DEUTEK SA a inregistrat pe primul semestru al anului 2007

o cifră de afaceri de peste 14,5 mil. Euro

Compania düfa DEUTEK SA a  înregistrat în prima parte a anului 2007 o cifră de afaceri de peste 14,5 mil euro, în creştere cu  45% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.     

Rata accelerată de creştere a cifrei de afaceri a companiei este susţinută printr-un program de investiţii, estimat pentru 2007 la 4 mil. Euro. Programul de investiţii are ca scop extinderea capacităţilor de producţie şi depozitare şi reorganizarea departamentului comercial. În 2006 düfa România SA a devenit düfa DEUTEK SA, o schimbare de nume care evidenţiază viziunea după care s-a ghidat până acum în afaceri: satisfacerea nevoilor consumatorilor prin oferirea de produse de calitate superioară la standarde europene, utilizând cele mai moderne tehnologii germane. Cuvântul DEUTEK provine din termenii deutsche – german şi technologie – tehnologie.

Compania düfa DEUTEK SA este unul dintre liderii pieţei de acoperiri decorative cu o cotă de piaţă de aproximativ 15% şi comercializează un portofoliu larg de produse, reunite sub trei mărci: Super, Danke! şi DEUTEK Profi. Gama Super este destinată consumatorilor ce  doresc să-şi decoreze locuinţa într-un mod plăcut şi creativ. Danke! este destinată consumatorilor practici ce caută soluţii pentru rezolvarea problemelor de renovare a locuinţei, iar DEUTEK Profi este o gamă de acoperiri decorative dezvoltată pentru specialiştii din domeniu: firme de construcţii şi zugravi profesionişti.

La începutul anului 2007 cele 3 branduri ale companiei düfa DEUTEK SA se situau între primele 5 mărci de vopsea din punct de vedere al gradului de cunoaştere în rândul populaţiei urbane a României. Astfel, marca düfa a atins un nivel de cunoaştere de 75%, Danke! 72%, iar marca Super de 67%, conform raportului Omnibus efectuat de Mercury Research în perioada februarie – martie 2007.

Bucuresti, 3.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.