Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dublă victorie Eurosport la Gala TV Sports Awards

· Eurosport a fost desemnată pentru al doilea an consecutiv Cea mai Bună Televiziune de Sport la Gala TV Sports Awards 2016
· Cel mai Bun Contract de Drepturi în Fotbal  premiu acordat Eurosport pentru primul acord de difuzare exclusivă în direct, în Germania, a meciurilor din Bundesliga
· Sub conducerea Discovery Communications, Eurosport celebrează pentru al doilea an consecutiv prezența printre laureați

Strategia Eurosport de a oferi fanilor conținut premium, localizat și relevant a fost recunoscută în cadrul galei TV Sports Awards 2016, Eurosport câștigând premiile pentru „Cea mai Bună Televiziune de Sport” și pentru „Cel mai Bun Contract de Drepturi în Fotbal”.

Decernarea premiilor a avut loc în cadrul galei TV Sports Awards, cel mai prestigios eveniment de recunoaștere a excelenței în presa sportivă, ceremonie la care iau parte cele mai importante organizații și liderii din domeniu. Ceremonia a avut loc în seara inaugurală Sportel, cea mai importantă convenție pentru media de sport internaționale.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „E un privilegiu să fim desemnați Cea mai Bună Televiziune de Sport pentru al doilea an consecutiv. Aceasta demonstrează  aprecierea fanilor și a presei sportive legat de transformarea Eurosport, care are obiectivul ferm de a oferi mai mult conținut premium, atractiv la nivel local și relevant pentru fani. Recunoașterea arătată noului acord de drepturi de difuzare Bundesliga în Germania este un exemplu elocvent al succesului acestei strategii, conform căreia oferim fanilor conținut relevant. Am trăit un an al inovațiilor, printre care enumăr reușita de a fi prima platformă de sport care oferă conținut printr-o aplicație VR (Realitate Virtuală) dedicată și îmbogățirea conținutului de programe scurte cu producții de mare succes precum „Comisarul Fotbalului” (The Commissioner of Football), cu Eric Cantona. Cu siguranță vor mai urma multe noutăți, acum că am devenit gazda Jocurilor Olimpice și vom continua să oferim conținut premium, atractiv pentru fani.”  

Premiile primite încununează un an de creștere continuă pentru Eurosport, care ajunge acum la 229 milioane de abonați, din 93 de țări. O imagine revitalizată a mărcii Eurosport, cu un mesaj prin care fanii sunt invitați să urmărească transmisiunile Eurosport pentru a-și „stârni pasiunea”, a dus la o conexiune nemaiîntâlnită cu publicul televiziunii.

Bundesliga

Cel mai Bun Contract de Drepturi În Fotbal (Best Football Rights Deal), premiu acordat Eurosport împreună cu Liga Germană de Fotbal (DFL Deutsche Fußball Liga), este o recunoaștere a calității acordului din iunie 2016 prin care Eurosport și-a asigurat pentru prima dată drepturile de difuzare ale meciurilor din Bundesliga, pe teritoriul Germaniei, prin platformele sale pe bază de abonament. În temeiul acordului, cu o durată de patru ani, Eurosport va transmite în direct și exclusiv 40 de meciuri din Bundesliga pe an competițional, începând cu sezonul 2017/18.

Eurosport a primit anul trecut premiul Cel mai Bun Contract de Drepturi TV (Best TV Rights Deal) ca urmare a achiziției Discovery Communications a drepturilor de transmisie exclusive în Europa ale Jocurilor Olimpice începând din 2018.

Urmând contractului încheiat de Discovery Communications, privind achiziția drepturilor de transmisiune exclusive în Europa ale Jocurilor Olimpice, începând din 2018, contract care a fost desemnat, noul acord cu Bundesliga este o continuare a strategiei Eurosport de a oferi conținut de sport premium.

Eurosport – „Gazda tenisului de Mare Șlem”

În august 2016, Eurosport și-a consolidat poziția de „Gazdă a Tenisului de Mare Șlem” încheind noi contracte pentru difuzarea Turneului de la Wimbledon (The Championships) în alte 16 țări. Astfel, Eurosport va transmite toate cele patru Turnee de Mare Șlem – Wimbledon, Open-ul Australiei, Roland-Garros și US Open – în 25 de țări din Europa. Aceasta este o expansiune notabilă, având în vedere că Eurosport nu a deținut drepturile de difuzare ale turneului de la Wimbledon până în 2014.

Investiții în cele mai mari vedete din sport

Chiar săptămâna trecută, Eurosport a confirmat acordul prin care dubla campioană olimpică, Tina Maze, va deveni o figură centrală a transmisiunilor din sporturile de iarnă și de la Jocurile Olimpice de Iarnă. Maze va fi principalul expert-analist și se alătură unei echipe care îi include deja pe triplul campion olimpic la biatlon, Michael Greis, și legenda săriturilor cu schiurile din Polonia, Adam Malysz.

Știrea a urmat anunțului despre noul serial de programe exclusive dedicate lui Lindsey Vonn, cea mai de succes schioare de coborâre din toate timpurile, prin intermediul căruia fanii vor putea să se apropie de legenda sporturilor de iarnă, ca niciodată până acum. Serialul „Pentru un loc în Istorie” (Chasing History), ce va debuta în februarie 2017 și va dezvălui culisele vieții lui Lindsey Vonn având în vedere atingerea obiectivului de a bate recordul de victorii în Cupa Mondială, este parte importantă a pregătirii publicului Eurosport pentru transmisiunile Jocurilor Olimpice de Iarnă, PyeongChang 2018.

Vara  aceasta, Eurosport a depășit propriile recorduri de audiență în mediul digital și în rețelele de socializare prin colaborarea cu Eric Cantona, în perioada Euro 2016, care a produs scurt-metrajul „Comisarul Fotbalului” (The Commissioner of Football). Cele doar șase episoade, difuzate în mediul digital, au fost vizionate de mai mult de 30 de milioane de oameni, episodul patru, în care „Regele Eric” își anunța candidatura pentru postul de selecționer al Angliei, înregistrând, până la această oră, un număr record de 17.2 milioane de vizionări.

Eurosport – “Gazda ciclismului”

Eurosport continuă să fie „Gazda ciclismului”, difuzând toate cele trei Mari Tururi , inclusiv Turul Franței, și toate cele cinci curse „Monumentale” (Milano-San Remo, Turul Flandrei, Paris-Roubaix, Liège-Bastogne-Liège și Turul Lombardiei). Mai mult decât atât, Eurosport a lansat mai multe inovații în acest sezon, printre care producția primului film 360° în Realitate Virtuală realizat vreodată într-o cursă ciclistă, dar și conectarea cu milioane de fani, prin intermediul rețelelor de socializare, cărora le-au fost oferite producții video cu imagini prelucrate computerizat care să explice culisele ciclismului.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.