Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Drumul iaurtului prezentat prin realitatea virtuală în noua campanie Danone

Drumul iaurtului Danone

Danone a lansat campania „Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin. Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale, “drumul iaurtului”- întreg procesul de producție a iaurturilor Danone, începând de la preluarea laptelui de la fermă, până la momentul în care iaurturile ies din fabrică și sunt transportate către magazine.

Cei care nu ajung in magazine pot vizualiza filmul în varianta 360° pe platforma campaniei www.drumuliaurtului.ro, atât de pe telefon cât și de pe calculator, prin mișcarea telefonului sau a mouse-ului. Campania din magazine va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Danone, și pe platforma dedicată drumuliaurtului.ro. Campania include proiecte de conținut dezvoltate în parteneriat cu influenceri.

Drumul iaurtului Danone

„Există un interes în creștere al consumatorilor care vor să știe unde și cum se face produsul pe care îl cumpără, de unde provin ingredientele folosite, în cazul nostru ingredientul de bază fiind laptele. Doar 2% dintre consumatori nu citesc eticheta, conform ultimului studiu realizat în luna ianuarie* și peste 50% dintre cei care o citesc vor să știe lista de ingrediente. Vrem să oferim oportunitatea unui număr cât mai mare de consumatori să vadă direct procesul de producție. O pot face fie direct prin vizitele săptămânale pe care le organizăm la fabrică, fie prin vizitele la ferme sau cu ajutorul realității virtuale care, sper, să le ofere o experiență vizuală memorabilă. Este un mod inedit de a le arăta consumatorilor ce se întâmplă în culisele producției”, declară Natalia Gelstein- Kiss, Director General Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice.

Campania include și o componentă promoțională, „Hai pe drumul iaurtului”, cu premii pentru consumatori. Promoția se desfășoară în perioada 21 mai-25 iunie, în toate magazinele Mega Image din România. Pentru înscrierea în promoție, consumatorii trebuie să achiziționeze un produs Danone din orice magazin Mega Image și să înscrie bonul fiscal pe www.drumuiaurtului.ro. Premiile campaniei constau în 45 de experiențe de 1 zi la o fermă parteneră Danone din sudul țării, pentru fiecare dintre câștigători și alți 3 însoțitori la alegere, și 100 de premii în produse Danone. Lista completă a magazinelor participante și regulamentul complet al campaniei promoționale sunt disponibile pe www.drumuiaurtului.ro.

Agențiile care dezvoltă cea mai recentă campanie Danone sunt: IMAGE PR (concept, strategie, implementare), Echipa de PR (dezvoltare conținut video), Syscom Digital (digital), Mediacom (media) și FIELDSTAR (promoție in-store).

*360 Research Insight study

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.