Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DRAFTFCB comunica cel mai inteligent odorizant automat, Glade Sense&Spray

DRAFTFCB a realizat, pentru SC Johnson, campania care comunica primul odorizant automat cu senzor de miscare: Glade Sense&Spray. Campania se desfasoara in lunile martie–aprilie 2009 si alatura canalelor media clasice, TV si OOH, un program de Direct Mailing interactiv, un concurs online si un program de relatii publice care declina „inteligenta” in trei subiecte interesante.

Campania online are la baza micro-site-ul www.glade.ro, care invita consumatorii in universul Glade. Aici au sansa de a castiga un odorizant Glade Sense&Spray, participand la promotia desfasurata in perioada 9 martie – 7 aprilie. Pe site, utilizatorii pot face un test de inteligenta emotionala care ii va ajuta sa isi evalueze capacitatea comunicare si relationare cu cei din jur. Daca recomanda testul altor 3 persoane, acesta le da sansa de a castiga unul din cele trei odorizante oferite de Glade in fiecare zi, prin tragere la sorti.

Programul de relatii publice doreste sa apropie consumatorii de Glade Sense&Spray si sa le dezvaluie produsul insotit de alte inventii inspirate. Acestia au fost invitati, prin Direct Mailing, sa se inscrie pentru a primi in test odorizantul, urmand sa descrie experienta Glade Sense&Spray intr-un scurt testimonial. Primii 100 inscrisi au intrat in concurs pentru a castiga sedinte de stil si o sedinta foto profesionista, urmata de aparitii in cele mai importante reviste de lifestyle feminin si home&deco. Aparitiile in presa includ, alaturi de testimonialele celor 4 castigatori, trei materiale care prezinta cititorilor cel mai inteligent odorizant automat, alaturi de alte inventii revolutionare: tocul, locuinta inteligenta si indispensabile obiecte electrocasnice.

Si pentru ca vorbim despre cel mai inteligent din clasa odorizantelor automate, acesta le este prezentat consumatorilor, in magazine, de o echipa de promoteri „premianti”, cu indemnul de a profita de pretul promotional din perioada campaniei.

Glade Sense&Spray este primul odorizant automat care îţi împrospătează locuinţa în mod inteligent: dotat cu un senzor de mişcare, Glade Sense&Spray îţi “simte” primii paşi în cameră şi acţionează, pulverizând un parfum proaspăt şi revigorant.

Bucuresti, 11.03.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.