expoplast Sibiu 2019

DRAFTFCB aduce responsabilitatea sociala pe scena festivalului

Cannes Lions 2008

Agenţia internaţională DRAFTFCB va avea, din nou, o prezenţă importantă la Festivalul Internaţional de Publicitate Cannes Lions, aflat anul acesta la ediţia a 55-a. În calitate de sponsor al evenimentului, DRAFTFCB va organiza expoziţia „The Gallery of Good”, în cadrul Palais des Festivals, expunând cele mai reuşite lucrări ale industriei publicitare realizate pro bono sau în sprijinul unei cauze, inclusiv o serie de astfel de lucrări premiate în trecut la Festivalul Cannes Lions. Tot în cadrul festivalului, DRAFTFCB, alături de clientul Dow Chemical Company, va susţine un seminar pe tema “Din culisele marketingului responsabil social” (“The Chemistry of Socially Responsible Marketing”), privind modalităţile în care conceptul campaniei “Human Element” poate fi aplicat de către alte companii. DRAFTFCB va sponsoriza, de asemenea, coffee bar-ul din cadrul expoziţiei Ad Forum ACT Responsible, un alt prilej de prezentare a unei colecţii de lucrări publicitare cu caracter social sau ecologic.

Cinci reprezentanţi ai conducerii DRAFTFCB din Austria, Chile, Africa de Sud, India şi Statele Unite ale Americii fac parte din juriul competiţiei din acest an la categoriile Direct Marketing, Promo, Media şi Radio. În plus, agenţia va găzdui trei cocktail-uri organizate înainte de decernarea premiilor chiar în incinta Palais des Festivals.

„The Gallery of Good”
The Gallery of Good va oferi participanţilor la festival o perspectivă asupra celor mai reuşite creaţii publicitare recente realizate în sprijinul unei cauze. “Noi, reprezentanţii acestei industrii, suntem printre cei mai persuasivi oameni de pe planetă. The Gallery of Good reprezintă un prilej de a ne reaminti de puterea şi responsabilitatea imensă pe care o avem, împreună, de a-i ajuta pe cei ale căror voci nu sunt la fel de puternice ca ale noastre," a declarat Jonathan Harries, Chief Creative Officer DRAFTFCB.   

Publicitate responsabilă social
Luni, 16 iunie, DRAFTFCB va susţine seminarul “The Chemistry of Socially Responsible Marketing,” prezentat de Jonathan Harries, Chief Creative Office DRAFTFCB şi condus de John Claxton, VP Global Communications And Reputation Patti Temple-Rocks Dow Chemical Co. şi SVP Group Creative Director DRAFTFCB. Seminarul va avea ca temă principală importanţa responsabilităţii sociale în afaceri, folosind ca studiu de caz campania susţinută de Dow Chemical Company, „Human Element”.

Membri ai juriului
DRAFTFCB va participa la jurizarea ediţiei din acest an a festivalului Cannes Lions: în categoria Direct Marketing, prin Glynn Venter de la DRAFTFCB Africa de Sud şi Janet Barker-Evans de la Draftfcb Chicago; în categoria Promo, prin Joachim Glawion de la DRAFTFCB Austria; în categoria Media, prin Shashi Sinha, CEO la Lodestar Media, partener media DRAFTFCB în India; în categoria Radio, prin Rodrigo Gomez de la DRAFTFCB Chile.

Coffee Bar ACT Responsible
De mai mult timp sponsor al expoziţiei ACT Responsible, DRAFTFCB va sponsoriza, de asemenea, coffee bar-ul creat special la ediţia din 2008 a expoziţiei ACT, prezentă la Cannes pentru al 7-lea an consecutiv, între 15-20 iunie. Întregul profit va fi donat programului organizaţiei UNICEF “Unite for Children, Unite against AIDS”.

Dezbatere creativă ACT Responsible şi Cannes Dove Tribute
Joi, 19 iunie, Scott Johnson, EVP, Global Executive Creative Director Interactive DRAFTFCB va participa la dezbaterea “E-Responsibility, The Creative Debate,” alături de Microsoft şi DDB, JWT şi McCann Worldgroup, dezbatere focusată asupra conceptului de „responsabilitate virtuală” (cyber responsibility) şi asupra rolului jucat de publicitate. După dezbatere, Jonathan Harries va prezenta un premiu în cadrul ceremoniei Dove Tribute dedicate advertisingului responsabil.

Bucuresti, 17.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *