Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Draftfcb a incheiat campania de PR „Philips Office Cinema” 2010

Draftfcb a desfasurat cea de-a treia editie a campaniei de PR “Philips Office Cinema”, realizata pentru divizia de electronice a companiei Philips. Conceptul „Philips Office Cinema” a fost creat de Draftcb in 2008, pentru a oferi jurnalistilor o dupa-amiaza de film inedita, in redactie, si o experienta cu produsele Philips de top.

Pe parcursul a doua saptamani, Philips a oferit jurnalistilor din 7 trusturi de presa vizionari de filme 3D in propriile redactii si totodata posibilitatea testarii produselor din gama 3D de la Philips: televizorul Cinema 21:9 Platinum (primul si singurul televizor 3D din lume care pastreaza proportiile ecranului de cinema) si a sistemului Home Theatre HTS9520, lansate in aceasta toamna in Romania.

Televizoarele Philips ofera o experienta de vizionare cinematografica prin tehnologiile cu care au fost dotate, precum si prin calitatea imaginii si a sunetului, demonstrand ca poti aduce senzatiile traite intr-un cinematograf in propria casa.

In premiera pentru anul acesta, Philips a prezentat pentru jurnalistii de la trusturile de presa vizitate scurtmetrajele din campania internationala „Parallel Lines” creata de Ridley Scott Associates pentru televizoarele Philips, care prezinta povesti diferite, cu aceleasi replici. In continuarea scurtmetrajelor, jurnalistii au avut posibilitatea de a alege filmul 3D vizionat, redactia lor fiind transformata intr-un cinematograf cu decoruri inedite si cu o inalta calitate a imaginii si sunetului.

„Philips Office Cinema” a oferit jurnalistilor premii, la tombola organizata in fiecare trust, constand intr-un DVD player si un reportofon.

Din partea Philips Romania proiectul a fost coordonat de Ruxandra Constantin, Customer Marketing Manager Philips Consumer Electronics.

Echipa DRAFTFCB implicata in proiect: Mona Dadu, Alina Stefan, Andrei Zabet, George Grosescu, Dragos Radulescu.

Despre Draftfcb:

Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume – Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT – una dintre cele mai puternice agentii de marketing. In 2006, Interpublic Group a hotarat ca la nivel international FCB si DRAFT sa se uneasca si sa se transforme in Draftfcb. Compania are peste 9500 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari. In Romania, Draftfcb are peste 10 ani de activitate.

Printre clientii Draftfcb in Romania: Beiersdorf (NIVEA, Eucerin), Brown Forman (Jack Daniel’s), Fashion House Outlet Centre, Focus Sat, JTI (Camel, Sobranie), Kika, Kraft (Oreo, Tuc), Lavazza, Philips, SC Johnson Wax (Duck Anitra, Pronto, Mr. Muscle, Glade, Oust, Raid, Baygon, Autan, OFF!), SCA Hygene (Zewa), Ursus Breweries (Redd’s), Vodafone.

Despre Royal Philips Electronics

Royal Philips Eletronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) este o companie care ofera solutii diversificate pentru sanatatea si bunastarea oamenilor, concentrandu-si activitatea in scopul oferirii de produse inovatoare, ce imbunatatesc calitatea vietii. Ca lider mondial in sectoarele sanatatii, produselor de lifestyle si solutiilor de iluminat, Philips integreaza tehnologia si designul pentru a oferi solutii complete, ce au la baza intelegerea consumatorului si promisiunea brandului, “sense and simplicity”. Avand sediul central in Olanda, Philips are aproximativ 116.000 de angajati in peste 60 de tari. Cu vanzari de 23 miliarde Euro in 2009, compania este lider pe pietele echipamentelor de ingrijire cardiaca, echipamentelor pentru pacientii in stare critica si aparatura medicala de ingrijire la domiciliu, solutii de iluminat eficiente energetic si aplicatii inovatoare in domeniul iluminatului, precum si pe pietele produselor de lifestyle pentru ingrijire personala si divertisment. De asemenea, Philips detine pozitia de lider pe piata televizoarelor cu ecran plat, produselor de barbierit electrice si de ingrijire corporala, produselor portabile de divertisment si ingrijire a sanatatii bucale. Mai multe despre Philips gasiti pe www.philips.com/newscenter sau accesati portalul //www.mediacee-philips.com.

Bucuresti, 21.12.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.