Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DRAFT & AXE CLICK KEEP SCORE

Men keep score! De aceea, Axe şi Draft îi ajută pe băieţi să ţină scorul cuceririlor lor. O privire, un zâmbet sau un flirt sunt un motiv serios pentru a marca încă un punct în “portofoliul” de cuceritor, iar Axe Click este noul bodyspray creat special ca să îi ajute. Prin programul de sampling naţional, Draft le oferă băieţilor nu numai un argument puternic in jocul seducţiei – parfumul Axe Click, ci şi instrumentul ideal pentru măsurarea succesului: clicker-ul.

În perioada 1-8 iunie, patrula Axe, pentru care Draft a ales cele mai sexy fete din ţara îmbrăcate în cele mai sexy outfituri, a vizitat 53 de licee din Bucureşti, Timişoara, Cluj, Constanţa, Braşov şi Iaşi, împărţind Axe Click şi oferindu-le băieţilor un avantaj hotărâtor în misiunea lor de cuceritori.

În calitate de sposor TIFF, Axe a organizat împreună cu Draft cea mai incitantă petrecere din Cluj: Axe Re:public Party. Băieţii s-au întrecut în cuceriri, mai ales după ce au primit noul Axe Click de la fetele din Patrula Axe şi au fost invitaţi la un joc special de darts, premiile constând în cel mai căutat device al momentului: clickerul (acelaşi care l-a făcut pe Ben Affleck să se recunoască învins!).

“Ştim cu toţii că viaţa băieţilor gravitează în jurul seducţiei, iar Axe şi Draft îi ajută să obţină acel “click”, acel semnal că au mai făcut o cucerire. Această acţiune de sampling naţional le face cunoştinţă cu noul bodyspray şi îi ajută să nu mai rămână în pană de replici, pentru că fragrance-ul va vorbi pentru ei”, a declarat Valentina Tăgîrţoi – Brand Manager Unilever. 

“Acţiunea de sampling şi în special petrecerea au avut un success nebun la tineri, care au descoperit un atu important în strategia de seducţie.” a declarat Manuel Stănoiu – Event Manager Draft.

Pentru că vara este sezonul vacanţei, Axe şi Draft vor fi prezenţi în aceste luni în toate locurile din ţară unde tinerii merg să se distreze, în căutare de noi cuceriri. Prin acţiunile desfăşurate şi premiile acordate, Axe Click promite să declanşeze în această vară o redutabilă forţă de atracţie a pasiunii feminine.

Noul fragrance Axe Click, creat de Ann Gottlieb, creatoarea parfumurilor Calvin Klein, a fost lansat în România în februarie 2006. Axe continuă astfel tradiţia colaborării cu parfumieri profesionişti, a căror experienţă în fine fragrances a adus întotdeauna o notă de exclusivism gamei. Acesta este şi unul dintre motivele care au făcut ca Axe să fie, de departe, cel mai bine vândut deodorant masculin din lume, cu o cotă de piaţă de aproximativ 11%.

Echipa care îi ajută pe băieţi să ţină scorul este formată din Bogdan Toacşe – Category Manager,  Valentina Tăgârţoi – Brand Manager (Unilever) şi Răzvan Dumitrescu – Managing Director, Alina Cuzmin – Client Service, Alin Dimăncescu – BTL Director, Manuel Stănoiu – Event Manager, Iancu Barbărasă – Art Director şi Alex Molico – Copywriter (Draft) .

DESPRE DRAFT
Membră a grupului Interpublic, Draft Worldwide este agenţia de marketing direct numărul 1 în Statele Unite şi una dintre cele mai largi reţele de servicii de marketing din lume, are 40 de birouri  în 26 de ţări. Draft este specializată în servicii de marketing aplicat, comunicare interactivă şi publicitate neconvenţională.
Înfiinţată în iulie 2003, Draft România include în portofoliul său clienţi precum Interbrew (Stella Artois), Unilever (Axe, Rexona), Motorola România, Renault, TNT România.

Bucuresti, 13.06.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.