Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DPD România: Sub 6% din livrările lunare ale curierilor sunt reprogramate

Lucian Aldescu DPD

Aproximativ 5,8% din livrările lunare realizate de DPD România, una dintre cele mai mari companii de curierat expres și coletărie de pe piaţa locală, sunt reprogramate. De asemenea, din totalul celor care solicită reprogramarea livrărilor, circa 67% păstrează adresa de livrare, dar modifică ziua în care pot primi coletele.

În timp ce majoritatea celor care solicită reprogramarea livrărilor modifică ziua de livrare, dar păstrează adresa unde doresc să primească coletele, 24% dintre cei care își reprogramează livrările modifică adresa de livrare către Parcel Shop DPD, iar aproape 10% solicită o reprogramare către o nouă adresă de livrare.

„Se poate întâmpla ca, din diverse motive, clienții să solicite o reprogramare a livrării, chiar dacă acest lucru nu se întâmplă foarte des. Chiar și așa, aceștia au posibilitatea de a-și reprograma livrarea simplu și rapid prin intermediul platformei Livrare Nouă, special creată pentru a ușura munca atât clienților, cât și curierilor”, declară Lucian Aldescu, CEO DPD România.

Lucian Aldescu DPD

Potrivit acestuia, de la începutul anului, până în prezent, volumul livrărilor reprogramate din diverse motive a atins pragul de 215.000.

De cele mai multe ori, principalele motive pentru care clienții DPD România solicită o reprogramare a livrării sunt constituite de faptul că nu sunt prezenți la adresă în ziua livrării, nu dețin suma ramburs necesară pentru achitarea contravalorii produselor sau se află în vacanță.

De asemenea, în cazul în care serviciul presupune returnarea de documente semnate către expeditor, precum contracte sau termeni și condiții, destinatarul solicită răgaz pentru a se informa și reprogramează livrarea.

În ceea ce privește clasamentul orașelor cu cele mai multe livrări reprogramate de la începutul anului, până în prezent, acesta este condus de zona București-Ilfov, urmată de Brașov, Cluj-Napoca, Timișoara și Constanța.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.