Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dove Camera Shy – o noua campanie Dove ce evidentiaza un adevar universal: Femeile se ascund

de aparatul de fotografiat si de propria frumusete

Femeile nu se bucură de momente memorabile din viaţa lor deoarece nu sunt mulţumite de felul în care arată. Conform celui mai recent studiu Dove*, efectuat la nivel global, 77% dintre femei se ascund de aparatul de fotografiat pentru că nu se consideră frumoase. Acest lucru este surprins în noul filmuleț Dove Camera Shy (//youtu.be/7RYMFLJkgEc), ce evidenṭiază discrepanţa dintre atitudinea timidă a femeilor adulte în faţa aparatului de fotografiat şi plăcerea de a fi fotografiate, manifestată în copilărie. Până în acest moment filmul a generat peste 15,000,000 de accesări la nivel global.

”Ştim că femeile sunt autocritice atunci când vine vorba de propria frumuseţe, ceea ce are un impact negativ asupra stimei de sine, încrederii şi fericirii”, a declarat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe. „Studiul subliniază faptul că femeile, cei mai mari critici ai propriei frumuseţi, au un sentiment de anxietate care le împiedică să se simtă încrezătoare în faţa aparatului de fotografiat şi pierd astfel ocazia de a imortaliza momente importante din viaţa lor. Vrem ca acest lucru să se schimbe”.

În condiţiile în care doar 4% dintre femei se descriu ca fiind frumoase, Dove îşi doreşte să inspire femeile să reconsidere viziunea lor despre propria frumuseţe şi să conștientizeze că sunt mult mai frumoase decât cred.

Fetele aflate la o vârstă fragedă oglindesc comportamentul mamelor lor faţă de frumuseţe, stima de sine şi încredere. De aceea este important ca acestea din urmă să-şi recunoască propria frumuseţe şi să dea un exemplu pozitiv fiicelor lor.

REZULTATELE STUDIULUI DOVE*:
Timiditatea în faţa aparatului de fotografiat este rezultatul lipsei de încredere în propria frumuseţe.
– 65% dintre femei au afirmat că au o stare de anxietate mai mare atunci când sunt fotografiate / când o fotografie cu ele este făcută public, decât atunci când vorbesc în public (47%), când merg la o primă întâlnire (44%) sau la un interviu (41%)
– 36% dintre femei recunosc că au început să fie mai timide în faţa aparatului de fotografiat între 11-20 ani

Femeile îşi refuză plăcerea de a imortaliza momente importante din viaţa lor
– 63% dintre respondente au distrus fotografii în care nu le plăcea cum arătau
– 19% dintre femei nu au fotografii din unele vacanţe, 14% nu au din ziua nunţii şi 17% nu au de la naşterea unui copil

Fotografiile digitale sporesc şi mai mult timiditatea femeilor în faţa aparatului foto
– faptul că pot fi tag-uite într-o fotografie pe o reţea socială determină mai mult de jumătate dintre femei să simtă anxietate față de felul în care arată
– 46% dintre ele au scos tag-ul sau au şters cel puţin o fotografie cu ele
– 41% dintre ele au prelucrat cel puţin o fotografie înainte de a o posta online, pentru a arăta mai bine

* studiu “Camera Shy” (Edelman, 2013) efectuat pe 4.075 de femei la nivel global, din grupa de vârstă 18-64 ani.

Bucuresti, 25.07.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.