Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Două recorduri istorice pentru vânzările BMW Group: cea mai bună lună iunie şi cea mai bună primă jumătate a anului

MINI Cooper S E Countryman ALL4

Livrările BMW Group în prima jumătate a anului au fost mai mari cu 5,0%: 1.220.819 automobile ● Vânzările de automobile electrificate au crescut cu 80%, la 42.573 de unităţi ● BMW Group a livrat 232.620 de automobile în iunie, o creştere de 2,1% ● Vânzările BMW au crescut cu 2,0% şi au totalizat 192.873 de maşini ● Livrările MINI sunt mai mari cu 3,0%, totalizând 39.443 de automobile ● Lansarea pe piaţă a MINI Countryman PHEV creşte gama electrificată la nouă modele ●

Bucureşti/München. Vânzările BMW Group au înregistrat cea mai bună lună iunie din istorie, cu livrări ce au totalizat de-a lungul lunii 232.620 de unităţi, o creştere de 2,1% faţă de anul anterior. De asemenea, a fost un record pentru prima jumătate a anului cu vânzări ale celor trei mărci premium BMW Group – BMW, MINI şi Rolls-Royce – ce au crescut cu 5,0%; în total, 1.220.819 automobile au fost livrate clienţilor de pe mapamond pe parcursul primelor şase luni ale anului.

MINI Cooper S E Countryman ALL4

“Iunie completează cea mai bună primă jumătate de an din istoria companiei, iar BMW Group rămâne principala companie de automobile premium din lume”, a comentat Dr. Ian Robertson, membru al Consiliului Director al BMW AG şi responsabil pentru vânzări şi brand BMW. “Deja am vândut peste un milion de maşini BMW în acest an, ceea ce reprezintă un nou record pentru prima jumătate a anului. De asemenea, iunie a asistat la extinderea cu succes a strategiei noastre de electrificare prin includerea mărcii MINI, ceea ce înseamnă că, acum, clienţii pot alege unul dintre cele nouă automobile electrificate din portofoliul BMW Group. Cu vânzări ale acestor modele care sunt mai mari cu opt procente în comparaţie cu prima jumătate a anului trecut, privim cu încredere spre livrarea celui de-al 200.000-lea automobil electrificat BMW Group în a doua parte a acestui an”, a continuat el.

Marca BMW a înregistrat cea mai bună jumătate de an a sa din istorie, trecând în premieră de pragul de un milion de automobile livrate la acest moment al anului. La nivel global, vânzările BMW au totalizat 1.038.030 de unităţi, o creştere de 5,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările de maşini ale mărcii BMW au totalizat, în iunie, 192.873 de unităţi, o evoluţie de 2,0% în comparaţie cu aceeaşi lună a anului trecut. O gamă largă de modele a contribuit la această creştere. Vânzările BMW X1 au crescut cu 45,2% (136.748 de unităţi) în prima jumătate a anului, în timp ce livrările BMW X5 au crescut cu 10,6% (89.958). BMW Seria 1 a avut un salt de 6,5% al vânzărilor (91.802 unităţi) în primele şase luni, în timp ce livrările navei-amiral BMW Seria 7 au crescut în aceeaşi perioadă cu 26,9% (32.290).

Iunie a însemnat şi apariţia MINI Cooper S E Countryman ALL4 la dealeri, al nouălea automobil electrificat din portofoliul BMW Group, care este disponibil spre vânzare acum. Popularitatea modelelor electrificate premium inovatoare ale BMW Group continuă să crească într-un ritm rapid: în primele şase luni ale anului, 42.573 de maşini BMW i, BMW iPerformance şi MINI Electric au fost livrate clienţilor, o creştere de 79,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. În prima jumătate a anului, producţia de automobile electrificate a totalizat 51.725 de unităţi. BMW Group se află pe drumul de a-şi îndeplini obiectivul de a vinde 100.000 de automobile electrificate în 2017.

Vânzările mărcii MINI au atins un nou record pentru luna iunie, cu 39.443 de unităţi livrate clienţilor de pe mapamond, o creştere de 3,0% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Iunie a completat recordul mărcii pentru prima jumătate a anului, cu livrări ce au atins plafonul de 181.214 automobile (+3,6%). “MINI continuă să obţină o creştere sustenabilă a vânzărilor pe mapamond”, a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil pentru MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad. “Vânzările noului MINI Countryman sunt deosebit de bune şi sunt încântat că, prin lansarea în iunie a MINI Cooper S E Countryman ALL4, mobilitatea electrică este disponibilă acum la scară largă din partea mărcii MINI. Interesul clienţilor pentru acest automobil a fost foarte ridicat şi sunt încrezător că vom vedea o creştere continuă a mărcii în a doua jumătate a anului”, a adăugat el.

În prima jumătate a anului 2017, marca din Goodwood, Rolls-Royce, a livrat 1.575 (-6,5%) automobile. Aceeaşi perioadă din 2016 a fost foarte bună datorită popularităţii nou lansatului Rolls-Royce Dawn. Acest efect de bază şi absenţa Phantom de pe piaţă în aşteptarea lansării noului Phantom spre finalul anului sunt cauzele scăderii vânzărilor faţă de anul anterior. În ciuda condiţiilor potrivnice considerabile din prezent în sectorul de lux din mai multe regiuni, Rolls-Royce continuă să caute o creştere sustenabilă pe termen lung.

BMW Motorrad a înregistrat cea mai bună lună iunie din istoria sa, cu livrări totale de 17.260 de motociclete şi maxiscutere, o creştere de 15,1% faţă de aceeaşi lună a anului anterior. Aceste date au ajutat BMW Motorrad să obţină un record pentru prima jumătate a anului, cu vânzări ce au totalizat 88.389 de unităţi în primele şase luni, un plus de 9,5% faţă de anul precedent.

Vânzările BMW & MINI în regiuni/pieţe pe scurt

Cu o piaţă auto care a experimentat provocări pe numeroase pieţe semnificative, BMW Group continuă să-şi urmeze politica de vânzări echilibrate la nivel global pentru a obţine o creştere profitabilă şi sustenabilă.

Europa este cea mai semnificativă regiune de vânzări a BMW Group şi, în ciuda recentelor crize de pe principalele două pieţe din zonă – Germania şi Marea Britanie -, vânzările totale ale BMW Group pentru prima jumătate a anului sunt mai mari cu 2,2%.

Vânzările BMW Group în Asia continuă să înregistreze creştere semnificativă în acest an, vectorul principal fiind China, unde livrările BMW şi MINI sunt mai mari cu 18,4% la finalul primei jumătăţi a anului. Această creştere puternică se datorează în principal disponibilităţii complete a modelului BMW X1 şi popularităţii noului BMW Seria 1 sedan, un automobil creat exclusiv pentru China.

Vânzările BMW şi MINI din America continuă să fie afectat de declinul general al pieţei auto din SUA. Totodată, vânzările de pe celelalte pieţe din regiune îşi menţin trendul pozitiv, livrările BMW Group din Mexic şi America Latină înregistrând noi creşteri de peste 10 procente.

In iunie 2017 Comparativ cu anul anterior (%) În 2017, inclusiv iunie Comparativ cu anul anterior (%)
Europa 108.785 -1,4 554.846 +2,2
– Germania 27.480 -16,5 156.104 -1,4%
– Marea Britanie 28.618 -3,7 125.371 +2,3
Asia 75.388 +11,3 415.262 +15,1
– China (continentală) 50.597 +11,7 293.280 +18,4
– Japonia 8.951 +7,8 38.833 +6,4
America 42.420 0,0 216.993 -2,5
– SUA 33.372 -1,2 171.291 -4,1
– Mexic / America Latină 3.429 +8,0 17.987 +15,4

Livrările BMW Group în/până în iunie 2017, pe scurt

În iunie 2017 Comparativ cu anul anterior (%) În 2017, inclusiv iunie Comparativ cu anul anterior (%)
Automobile BMW Group 232.620 +2,1 1.220.819 +5,0
BMW 192.873 +2,0 1.038.030 +5,2
MINI 39.443 +3,0 181.214 +3,6
BMW Group electrificate* 9.351 +77,0 42.573 +79,8
Rolls-Royce 304 -35,3 1.575 -6,5
BMW Motorrad 17.260 +15,1 88.389 +9,5
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.