Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Doua proiecte Brandient premiate la ReBrand 2007

intr-o categorie de top (Distinction) rezervata pana acum marilor firme ca Interbrand, Siegel & Gale, Metadesign, Enterprise IG

Brandient castiga doua premii "Distinction" la editia 2007 a ReBrand100 – singura competitie internationala care premiaza procesele de rebranding din lume – pentru proiectele Domo si Savana. Cele doua premii reprezinta cea mai inalta distinctie obtinuta de o companie romaneasca la aceasta competitie. Domo este unul dintre cele mai importante, complexe si premiate proiecte de rebranding din Romania, pentru care Brandient a creat strategia si designul de brand; designul grafic este semnat de designerul Cristian Kit Paul, iar identitatea de retail de agentia globala de brand Enterprise IG London, cu care Brandient este asociata pe piata est europeana.
Rebrandingul Savana – gama premium de vopseluri din portofoliul Fabryo Corporation – a constat in repozitionarea si redesenarea gamei de produs si a ajutat cresterea vanzarilor in primele 6 luni de dupa lansare cu peste 300%. Designul grafic este semnat de designerul Alin Tamasan.
Brandient este leaderul pietei de consultanta si design de brand din Romania si cea mai premiata consultanta de brand si design din Europa de Est. In 2005 Brandient a primit trei premii Merit in cadrul ReBrand 100 pentru rebrandingurile TVR, Europharm si Smartree. Editia Identity: Best of The Best 2006, Moscova a adus alte 13 premii si nominalizari agentiei. In cadrul competitiei europeane de design EULDA (European Logo Design Annual) 2006, cinci logo-uri create de Brandient au fost premiate. Identitatea Europharm a primit premiul Best of Nation, iar alte patru logo-uri – Domo, Albalact, Smartree si Radiocom – au fost selectate pentru a fi publicate in catalogul anual Eulda 2006. Identitatile grafice semnate de designerii Brandient sunt publicate continuu in cartile de profil. Aceste premii confirma nu numai reputatia Brandient pe piata brandingului si designului international, dar si demonstreaza ca designul grafic romanesc si industria de consultanta de brand locala se profesionalizeaza si devin competitive international.
"Ne mandrim cu premiile noastre internationale si cred ca ele fac mult bine mai ales spiritului designerilor nostri si dorintei lor de a se simti respectati si recunoscuti international. Dar nu am intalnit nici un client care sa fi venit la noi pentru premii. In serviciile profesionale de consultanta si design, credibilitatea se sustine prin portofoliu si prin capitalul intelectual si de talent al echipelor pe care le punem la dispozitia clientilor" – Aneta Bogdan Chartered Marketer Managing Partener Brandient.

Brandient este leaderul pietei romanesti de consultanta in strategie si design de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii™. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient s-a asociat cu agentia globala de branding Enterprise IG, parte a grupului WPP, pentru a pune la dispozitia clientilor sai un plus de competente, capacitate si experienta. Proiectele de notorietate ale Brandient includ rebrandingul lantului de retail Domo, al companiei Astral, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al companiilor Novensys, Smartree, Albalact, Fabryo etc, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Domenia Credit, Tuca si Asociatii, Estima, Qualians, Zuzu, Metropotam etc. Brandient a elaborat in 2006 pentru BusinessWeek primul Top al celor mai valoroase 50 de branduri locale. Mai multe informatii pe www.brandient.com.

ReBrand 100® este singura competitie internationala care recunoaste cele mai eficiente proiecte de rebranding din lume care folosesc repozitionarea, revitalizarea sau redesignul brandurilor existente pentru a fi in concordanta cu obiectivele strategice propuse. Condusa de Anaezi Modu, competitia este jurizata in fiecare an de un juriu international format din experti ai industriei. Mai multe informatii pe www.rebrand100.com.

Bucuresti, 11.07.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.