Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Două clasări pe podium pentru BMW Z4 GT3 virtual pe Nürburgring Nordschleife

Munich (GER), 18th April 2020. Digital Nürburgring Endurance Series powered by VCO, round three, virtual BMW Z4 GT3, sim racing, simulation, simulator, Nordschleife, Walkenhorst Motorsport

Bucureşti/München. BMW Z4 GT3 a reuşit două clasări pe podium în cea de-a treia cursă din Digital Nürburgring Endurance Series powered by VCO, care a avut loc în weekend. Echipa de client BMW M Motorsport, Walkenhorst Motorsport, a obţinut poziţia a doua cu maşina #34 după trei ore palpitante de cursă. Team BMW Bank, pentru care a concurat pilotul oficial BMW Bruno Spengler (Canada), a încheiat pe locul al treilea. În total, opt modele BMW Z4 GT3 au fost pe grila de start.

Piloţii profesionişti şi sim racerii au oferit o nouă cursă de anduranţă interesantă pe varianta digitală Nordschleife de la Nürburgring (Germania). #189 BMW Z4 GT3 al BS+COMPETITION, pentru care au concurat pilotul oficial BMW Philipp Eng (Austria), Alexander Voß şi Laurin Heinrich (ambii Germania), a trecut linia de sosire pe primul loc. Cu toate acestea, o încălcare a regulamentului a dus la o penalizare de timp retroactivă, care a coborât maşina pe poziţia a şasea. Astfel, MAHLE Racing Team a fost declarată câştigătoare.

Prin urmare, #34 BMW Z4 GT3 al Walkenhorst Motorsport a urcat de pe locul al treilea pe al doilea. David Pittard, Sam Michaels şi Scott Michaels (toţi Marea Britanie) au urcat pe podium după ce au luat startul de pe poziţia a opta. Spengler şi coechipierii lui, Nils Koch şi Kay Kaschube (ambii Germania), au reuşit să depăşească o perioadă de început turbulentă şi să facă o recuperare puternică la comenzile #107 BMW Z4 GT3 înscris de Team BMW Bank. Ei au trecut linia de sosire pe locul al patrulea, urcând ulterior pe poziţia a treia a podiumului.

“După victoria mea din IMSA iRacing Pro Series de joi, este plăcut că am putut evolua aici, pe Nordschleife, la Nürburgring”, a declarat Spengler. “Am învăţat multe de la coechipierii mei. Încă este loc pentru îmbunătăţire, în special în calificări, dar am evoluat cu fiecare tur din cursă. Din păcate, M-am răsucit de două ori în primele tururi şi am coborât în clasament.
Am reuşit să revin pe poziţia a 11-a, iar coechipierii mei, Nils Koch şi Kay Kaschube, au făcut o treabă foarte bună şi ne-au adus pe locul al patrulea. Penalizarea primită de Philipp Eng şi echipa lui ne-a promovat pe poziţia a treia. Orice clasare în Top 5 ar fi fost un rezultat bun dacă priveşti modul în care a început cursa pentru noi. Suntem încântaţi, a fost o cursă cool.”

Munich (GER), 18th April 2020. Digital Nürburgring Endurance Series powered by VCO, round three, virtual BMW Z4 GT3, sim racing, simulation, simulator, Nordschleife, Walkenhorst Motorsport

Încă de la început, Eng – pilot oficial BMW şi coechipierii lui, Voß şi Heinrich, erau favoriţi cu #189 BS+COMPETITION BMW Z4 GT3. Ei au avut un avantaj important în faza finală a cursei, au trecut linia de sosire pe primul loc după trei ore de cursă, înainte să fie penalizaţi pentru o încălcare a regulamentului la pit stop.

“Am avut o cursă bună. Modul în care s-a încheiat, cu acea penalizare de timp retroactivă care ne-a costat victoria, este dezamăgitor”, a spus Eng. “Din păcate, nu am schimbat toate pneurile în timpul pit stopului, nefiind conştienţi de schimbarea de regulament relevantă. A fost ghinion şi nu a fost intenţionat, dar a fost eroarea noastră. Cu toate acestea, maşina a arătat un ritm bun. Toţi din echipă au făcut o treabă excelentă.”

BMW Team Green Hell, cu piloţii oficiali BMW Martin Tomczyk şi Jens Klingmann (ambii Germania) în cockpit, a avut şi ea ghinion. Maşina #112 BMW Z4 GT3 a fost implicată involuntar într-un accident din primul tur, daunele suferite fiind atât de grave încât a necesitat o oprire pentru reparaţii. Ei au folosit restul cursei ca pregătire pentru următorul eveniment.

Rezultatele BMW Z4 GT3 – etapa a treia din DNLS powered by VCO

Locul 2 general / locul 2 clasa SP9: #34 Walkenhorst Motorsport (David Pittard, Sam Michaels, Scott Michaels)

Locul 3 general / locul 3 clasa SP9: #107 Team BMW Bank (Bruno Spengler, Nils Koch, Kay Kaschube)

Locul 6 general / locul 6 clasa SP9: #189 BS+COMPETITION (Philipp Eng, Alexander Voß, Laurin Heinrich)

Locul 19 general / locul 15 clasa SP9: #108 VRS Coanda Simsport (Jesse Krohn, Martti Pietilä)

Locul 20 general / locul 16 clasa SP9: #112 BMW Team Green Hell (Martin Tomczyk, Jens Klingmann)

Locul 27 general / locul 18 clasa SP9: #113 BMW Junior Team (Neil Verhagen, Dan Harper, Max Hesse)

Locul 53 general / locul 21 clasa SP9: #35 Walkenhorst Motorsport (Mikkel Jensen, Christian Krognes)

Locul 57 general / locul 22 clasa SP9: #118 VRS Coanda Simsport (Marc Basseng, Jörn Schmidt-Staade, Paschalis Gkergis)

Detalii despre sim racing

În actuala situaţie, cursele pe simulator au devenit tot mai populare. În timpul curselor sim, piloţii stau în simulatoarele din propriile case, aşa că, în cursele cu schimb virtual de piloţi, pilotul predă locul în cockpit unuia dintre coechipieri care poate fi în alt oraş, altă ţară sau chiar pe un continent diferit.

Solicitările fizice – în afara forţelor g – sunt aproape la fel de ridicate ca în maşinile de curse reale. În cazul unui accident, maşina trebuie adusă la standuri pentru reparaţii şi trebuie aşteptat o perioadă de timp, în conformitate cu dauna, înainte de a se reveni pe circuit. Direcţia cursei poate impune şi penalizări de timp.

Caracteristicile speciale ale sim racingului includ piloţii profesionişti reali care concurează alături de sim raceri profesionişti şi există o apropiere reală de fani. Aceştia pot urmări acţiunea live online şi prin intermediul a diferite canale social media – de exemplu, pe canalele Facebook şi YouTube ale BMW Motorsport. Piloţii îşi pot implica fanii şi prin propriile canale social media, iar DNLS powered by VCO organizează chiar şi o conferinţă de presă digitală după fiecare cursă.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.