Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Doua campanii romanesti in finala MIXX Awards Europe 2013

Campaniile “Drive in Romania” pentru Opel Antara derulată de Carat și “The Risk Test” pentru Groupama derulată de The Geeks se numără printre finaliștii IAB MIXX Awards Europe 2013. În acest an, în concurs s-a înscris un număr record de campanii – 234 – din întreaga Europă, din care juriul a selectat trei campanii pentru fiecare categorie. Câștigătorii fiecărei categorii vor fi anunțați la Gala de Premiere ce va avea loc pe 23 mai la Barcelona, în cadrul congresului Interact (www.interactcongress.eu).

Cele doua campanii românești sunt printre finaliștii categoriilor Lead Generation – unde Carat concurează cu două agenții din Belgia și Turcia – și Experimental & Innovative Campaigns – unde The Geeks concurează cu Rusia și Letonia.

Lista completă a finaliștilor pentru toate categoriile este:

Brand Awareness and Positioning
· TBWA Brussels – The birth of the bpack – Belgium
· Tribal DDB Istanbul – Magnum Kıvanç ile Haz Peşinde – Turkey
· Wieden + Kennedy – The Legendary Making of the Date – The Netherlands

Direct Response
· Buzzman – The power of imagination – France
· Ontarget – Aygaz Conversion & Maintenance – Turkey
· Volontaire – Curators of Sweden – Sweden

Lead Generation
· Carat – Opel Antara Drive in Romania – Romania
· These days – Champion of the Fans – Belgium
· V for Virals – Liseler Mesleğiyle Yarışıyor – Turkey

Best Brand/Product Launch
· Duval Guillaume Modem – Push to add drama – Belgium
· Hoshva PR – Watsons Club + on Facebook: first social CRM in Ukraine – Ukraine
· Wieden + Kennedy – My Time is Now – United Kingdom

Experimental & Innovative Campaign
· BBDO Russia Group – Car vs Piano – Russia
· DDB Latvia – SSE Riga Alumni donation campaign – Latvia
· The Geeks – The Risk Test – Romania

Cross-Media Integration
· Codemedia – Show Your Sports Trick – Poland
· Submarine – De Alzheimer Experience – The Netherlands
· Wanda Digital – Ruffles Max Machine – Turkey

Mobile Platform or App
· AKQA – Nike+ The British 10K – United Kingdom
· AKQA – World’s cheapest taxi rank – United Kingdom
· Ogilvy Spain/OgilvyOne – Take them to school – Spain

Selligent Award
· Emakina Direct – Samsung World – Belgium, The Netherlands, Luxembourg
· Stepstone – 100 days recruitment – Europe
· WAZ – The WAZ Aboshop – Germany
· Tagora – Home improvement loans – France
· ZOrganize – Extra Loyalty Card – The Netherlands & Belgium
· NH Hotels – NH World Loyalty Program – Global

“Nominalizările celor două agenții românești în lista finaliștilor sunt o veste excelentă pentru noi! Amândouă au șanse mari să plece acasa cu trofeul MIXX, mai ales că au fost cele mai bune campanii ale anului 2012 în cadrul MIXX Awards România. Faptul că, după trei ani în care România a fost mereu prezentă cu înscrieri la MIXX Europe, anul acesta avem două campanii între finaliști spune multe despre evoluția industriei noastre. Mai mult, arată că, în sfârșit, începem să demonstrăm valoarea și creativitatea campaniilor românești în mediul digital european, ceea ce este, de altfel, și unul dintre obiectivele IAB România. Sperăm să urmeze acum și participarea la MIXX Awards US!”, a declarat Ioana Anescu, Director Executiv al IAB România.

Video-urile pentru toți nominalizații sunt disponibile aici: //www.mixxawardseurope.eu/

Juriul MIXX Awards Europe este compus din: Marc Bresseel, President, Client and Services la G14 Mediabrands, Președintele juriului; Alain Heureux, IAB Europe; Thierry Téchy, Chief Strategy Officer la Selligent; Marcel.li Zuazua, Owner, Herraiz Soto & Co si Borge Sandengen, Managing Director at Mediafront.

Alain Heureux, reprezentantul IAB Europe în juriu, a declarat: “Ediția din acest an a MIXX Awards Europe este de departe cea mai de success de până acum, cu 234 de campanii provenind din 24 de țări europene. Numărul impresionant de înscrieri demonstrează valoarea și rolul acestui concurs derulat la nivel european: acela de a furniza industriei un punct de centralizare a celor mai creative și eficiente campanii din toate părțile Europei și de a le putea da ca exemplu pe mai departe. În plus, toate înscrierile vor fi incluse în Digital Advertising Yearbook (www.digitaladvertisingeurope.com)! Fiți alături de noi în demersul de a demonstra valoarea creativității europene în fața industriei digitale mondiale.”

Vă remintim celor interesați că pentru participarea la MIXX Awards și la Interact, membrii IAB România beneficiază de 30% discount la taxa de participare.

Pentru mai multe informații vă rugam contactați:
Elien Bernburg, Project Manager MIXX Awards Europe, mixx.awards@iabeurope.eu
Bénédicte Blondel, Communications Manager, communications@iabeurope.eu

MIXX Awards Europe (Marketing and Interactive Excellence Awards Europe 2013) recompensează cele mai bune campanii interactive din Europa, beneficiând de înscrieri venind exclusiv dintre campaniile câștigătoare ale unui concurs național.
Categoriile în anul 2013 sunt:
1. Brand Awareness and Positioning
2. Direct Response
3. Lead Generation
4. Best Branch/Product Launch
5. Experimental and Innovative campaign
6. Cross-Media Integration
7. Best Mobile Platform or App
8. Selligent Award

Site-ul oficial: //www.mixxawardseurope.eu/
Premiile MIXX Europe sunt organizate cu sprijinul Selligent, RECMA and Duval Guillaume Modem: //www.interactcongress.eu/sponsorship/157/MIXX-Awards-Partners.html

Bucuresti, 08.05.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.