Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DONA atrage un senior din retailul farmaceutic european în poziţia de Chief Marketing & Digital Officer şi Membru în Consiliul de Administraţie

Thomas Hofmann, Chief Marketing&Digital Officer DONA

Thomas Hofmann a condus timp de cinci ani reţeaua de farmacii independente Alphega, în Germania

Lanţul de Farmacii DONA îşi consolidează echipa de top management prin numirea lui Thomas Hofmann în Comitetul de Administraţie. Din poziţia de Chief Marketing&Digital Officer, îşi va pune amprenta asupra strategiei de marketing şi va coordona activităţile de comunicare, branding şi digital, în strânsă legătură cu obiectivele de business.

„Sunt foarte mulţumit că am atras alături de noi un profesionist de calibrul lui Thomas Hofmann. Îi cunosc bine modul de lucru şi am un respect deosebit pentru realizările sale. Şi recunosc că simt un plus de confort şi de încredere ţinând cont de experienţa sa remarcabilă în retailul farmaceutic european. Îi doresc acomodare uşoară şi rezultate cât mai bune”, a declarat Dr. Eugen Banciu, Preşedintele Grupului DONA.

Thomas Hofmann, Chief Marketing&Digital Officer DONA
Thomas Hofmann, Chief Marketing&Digital Officer DONA

Thomas Hofmann a acumulat o experienţă totală de peste 25 de ani în poziţii senioriale în companii de renume (Renault, Volkswagen, Intel, McDonald’s) şi agenţii internaţionale de publicitate (BBDO, HAVAS), iar ultimii zece i-a dedicat industriei de retail online şi offline. În perioada 2009-2014, Thomas Hofmann a condus rețeaua de farmacii independente Alphega din Germania în calitate de Director General, deţinând în același timp o poziție cheie în coordonarea operațiunilor de marketing din întreaga Europa ale aceleiași rețele conduse de Walgreens Boots Alliance (Frankfurt / Londra).

„Întotdeauna am fost pasionat de branduri, dar simt un ataşament special faţă de domeniul sănătăţii. DONA reprezintă pentru mine o provocare, tinând cont de ADN-ul puternic al brandului, de potenţialul de dezvoltare precum şi de piaţa foarte dinamică şi competitivă din retailul farmaceutic local. Dar ce m-a convins cu adevărat să accept noul rol a fost echipa de aici, profesionistă şi foarte ambiţioasă. Având şansa să lucrez cu o parte dintre ei în trecut, doar că în alte contexte, m-am convins de calitatea umană şi profesională deosebită. Şi sunt nerăbdător să îmi aduc şi eu contribuţia la îndeplinirea misiunii de a transforma DONA în cel mai cunoscut, iubit şi respectat nume de farmacie din România”, a punctat Thomas Hofmann, Chief Marketing&Digital Officer Farmaciile DONA.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.