Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DOMO intra intr-o alta liga

Incepând cu 16 martie, DOMO implementeazã noul concept de retail într-un spaţiu de 3500 mp, în galeriile Real, din Timişoara. Acest magazin va fi cel mai mare magazin de electronice, electrocasnice şi produse IT&C din oraş.

Spaţiul imens al magazinului din Timişoara aduce oferte pe mãsurã: de la accesorii sau servicii simple – precum încãrcarea telefonului, la cele mai moderne produse electronice, electrocasnice, tehnologie de vârf din domeniul computerelor şi chiar mobilã de bucãtãrie.

Magazinul de la Timişoara aduce noutãţi importante pentru zona de retail, precum shop-in-shop-ul ALNO, o inovaţie a reţelei DOMO, ce urmãreşte sã ofere clienţilor o experienţã de cumpãrare complexã. Cei interesaţi de mobilarea bucãtãriilor au la dispoziţie în magazinele DOMO nu doar produse electronice şi electrocasnice, ci şi mobila propriu zisã, de la cel mai mare producãtor german.

Noul magazin DOMO din Timişoara, în conformitate cu poziţionarea retailerului, este un loc primitor şi plin de viaţã, capabil sã atragã numeroase segmente de consumatori, de vârste şi cu dorinţe diferite şi sã le ofere o experienţã de cumpãrare pozitivã. Internet-Point-ul DOMO, o altã inovaţie a reţelei, îi ajutã pe cei care trec pragul magazinelor sã fie permanent conectaţi la informaţii şi la noile trenduri, iar DOMO-cafe, parte a magazinului, este locul unde deciziile se iau uşor, în jurul ceştilor de ceai, alãturi de cei dragi.

 Cu toate aceste noutãţi pe care le implementeazã în magazinele sale de dimensiuni mari, DOMO face paşi importanţi în a deveni o autoritate de necontestat în categoria sa. Îşi propune sã fie un ajutor şi o inspiraţie în viaţa de zi cu zi şi pentru a realiza aceste lucruri nu se dã în lãturi de la investiţii importante:  investiţia în magazinul DOMO din complexul Real se ridicã la peste 1 milion de euro.

DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 110 magazine ce însumeazã aproximativ 40.000 de metri pãtraţi şi peste 1200 angajaţi. 
{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.