free download 78 travel guides written by experts

DOMO devine sursa de inspiratie

pentru studenţii Universitãţii de Artã

Noua poziţionare Domo, rezultatã în urma procesului de rebranding, permite manifestarea spiritului proaspãt şi inovator al companiei şi în domenii  conexe retailului.

Domo pune bazele unui parteneriat cu Universitatea de Artã, Facultatea de Arte Decorative şi Design, Secţia Modã – Design vestimentar, în urma cãruia va susţine activitãţile studenţilor la aceastã secţie, promovând spiritul lor creator şi suflul proaspãt. Domo este un brand dinamic, ce doreşte sã se asocieze cu tinerii, cu creativitatea, cu originalitatea. Intenţioneazã sã se implice activ în viaţa studenţeascã, având convingerea cã aici existã un mare potenţial, ce trebuie ajutat sã se dezvolte. Mai mult decât atât, Domo regãseşte în rândul studenţilor valorile sale: ambiţie, perseverenţã, performanţã şi crezând în ele este hotã­rât sã le sprijine. 

Proaspãtul parteneriat a fost lansat în cadrul unei întâlniri dintre studenţi şi reprezentanţii Domo, întâlnire ce a avut loc astãzi, în incinta Universitãţii. Cu aceastã ocazie, Domo a lansat concursul “îmbrac-o”, special destinat studenţilor la Universitatea de Artã. Aceştia sunt provocaţi sã creeze ţinute vestimentare, având ca sursã de inspiraţie noua identitate Domo, valorile sale vizuale şi echitatea mãrcii.
“Credem în mãrci şi în puterea lor, investim în puterea lor, investim în ele şi suntem bucuroşi sã ne implicãm în dezvoltarea potenţialului românesc în frumos. Prin cine altcineva decât prin tinerii noştri studenţi? Noul brand Domo este o inspiraţie pentru noi, cei din interiorul companiei şi avem convingerea cã va fi şi pentru studenţii care vor participa la acest concurs”, a declarat Gabriela  M­ândrea, Marketing and Sales Manager Domo.

“Designul este un factor conştient de creştere economică, generator de afaceri originale, oportunităţi de muncă, noi profesii şi a unei viziuni de ansamblu asupra industriei poducătoare de bunuri.  Salutăm cu caldura inititativa DOMO de a crea acest partenariat, având în vedere necesitatea creării unei punţi permanente între conceptorul de produse si imagine şi companiile beneficiare. De asemenea, felicităm compania DOMO pentru decizia de a se implica efectiv în formarea tinerei generaţii de creatori, în spiritul unei integrări operative cu cerinţele strategiilor de dezvoltare. Sperăm ca lansarea acestui concurs, să pună bazele unei cooperări cît mai creative şi să contribuie la crearea prin design a unei imagini de excelenţă benefică ambelor părţi” au declarat reprezentanţii Universitãţii de Artã.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 107 magazine ce însumeazã aproximativ 40.000 de metri pãtraţi şi peste 1200 angajaţi.

Bucuresti, 14.04.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *