Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dol.ro a migrat pe platforma de comert electronic ContentSpeed

Diverta, liderul retailului de carte din România a implementat o nouă soluție pentru vânzarea online oferită de ContentSpeed, furnizor de soluții personalizate pentru e-commerce, membru al grupului Senior Software. Magazinul online dol.ro dispune acum de o platformă flexibilă, robustă și ușor customizabilă. Platforma ContentSpeed a înlocuit-o pe cea oferită de un lider mondial în domeniul software. Această schimbare a avut la bază necesitatea creșterii productivității și a flexibilității magazinului online dol.ro, precum și noile obiective pentru 2012.

Împreună cu magazinul online dol.ro a fost lansată secțiunea eBooks.dol.ro și portalul de fidelizare clubdiverta.ro. Prin acest portal clienții beneficiază de carduri de fidelitate, concursuri cu premii, reduceri de până la 30% și promoții periodice. Secțiunea eBooks răspunde nevoilor iubitorilor de cărți în format electronic prin punerea la dispoziție a uneia dintre cele mai bogate oferte de carte din România. Strategia Diverta de a majora în 2012 ponderea veniturilor provenite din vânzările online debutează prin această lansare. Pentru a menține ridicat interesul publicului pe tot parcursul anului se vor organiza atât pe dol.ro cât și pe clubdiverta.ro o serie de evenimente interactive. Secțiunea de eBooks deține un rol cheie în strategia de creștere și va aduce în 2012 o serie de premiere pentru România.

“Comerțul electronic a avut o creștere mai mare de 24% în 2011, oferind tot în acest an unul dintre cele mai spectaculoase evenimente de vânzare din România prin veniturile generate – Black Friday. Parteneriatul pe care îl avem cu Diverta a luat naștere pentru a spori rolul pe care comerțul electronic îl deține în cadrul companiei și pentru a crește satisfacția clienților.” Radu Vîlceanu, CEO ContentSpeed

Platforma ContentSpeed oferă o procedură de lucru mult optimizată, datorită integrării personalizate a acesteia cu sistemul ERP la nivelul fiecărui magazin. Astfel, gestionarea activităților atât din magazinul online cât și din cele clasice este realizată unitar, în cadrul aceluiași sistem de management al afacerilor. Comenzile plasate online sunt preluate automat în ERP, micșorându-se timpul de procesare și livrare. Aceasta aduce o scădere a costurilor operaționale și reduceri consistente ale timpilor de procesare.

Prin dol.ro Diverta pune la dispoziția vizitatorilor peste 40 000 de produse variate: cărți, jucării, muzică, filme, electronice sau produse de papetărie. Clienții beneficiază astfel de o gamă mult mai largă de produse decât în retailul clasic. Până la sfârșitul anului se estimează o creștere de 60% a numărului de produse comercializate online.

O noutate pe piața de retail de carte, este posibilitatea de livrare a produselor comandate online prin rețeaua de magazine Diverta, practică des întalnită la majoritatea magazinelor de retail cu specific, din vest. Clienții pot comanda orice doresc în orice moment al zilei, dar se pot bucura și de atmosfera magazinelor Diverta, deja familiară pentru cei mai mulți dintre ei.

Implementarea platformei ContentSpeed reprezintă primul pas al strategiei pentru mediul online pe termen mediu al companiei Diverta. Aceasta, pe lângă rolul de vânzare va avea și rolul de suport al strategiilor de marketing și de comunicare. Vizitatorii site-ului vor avea parte de o experiență unică și de evenimente online în premieră în România.

Bucuresti, 02.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.