free download 78 travel guides written by experts

Doar campanii care au sanse pentru shortlist

 viziunea Graffiti BBDO despre Effie

Eficienta campaniilor inscrise de Graffiti BBDO la Premiile Effie Romania 2006 a fost recunoscuta de juriul editiei din acest an prin nominalizarea tuturor celor patru campanii inscrise in competitie si premierea a trei dintre acestea. 

Cel mai important trofeu obtinut de Graffiti BBDO a fost argintul la categoria Durabile pentru campania Dacia Logan “Iti schimba viata” – cea mai inalta distinctie acordata in aceasta categorie. La sectiunea Produse alimentare, campania intitulata “Conservele vorbitoare” realizata de Graffiti BBDO pentru brandul Bucegi din portofoliul companiei Scandia a obtinut bronzul. Acelasi premiu a fost castigat si la categoria Retail de campania “Ultra solutii” pentru Ultra Pro Computers. Campania de lansare a berii Holsten (un brand international din portofoliul URBB Romania) a fost si ea nominalizata la categoria Bauturi alcoolice.

Catalina Cernica, Client Service Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2006 a Premiilor Effie Romania, spune ca “Obiectivul nostru a fost sa marcam cu toate cele patru campanii inscrise. Trei dintre ele au obtinut premii, cea de-a patra, Holsten, s-a batut strans in categoria sa – la bauturi alcoolice fiind multe campanii foarte bune – si a reusit sa ajunga pe shortlist. Un motiv in plus sa plusam la anul, sa avem 100% eficienta. Pentru ce am obtinut acum, felicitarile merg la echipele de proiect – atat client cat si agentie.”

La toate cele trei editii de pana acum a Premiilor Effie Romania, Graffiti BBDO a urcat pe podium: in 2004 cu aur si bronz pentru campaniile Dacia Solenza, respectiv Pepsi Twist si Tuborg iar in 2005 argintul a fost castigat pentru lansarea Tuborg Royal Export si campania Dacia Asistenta.

Bucuresti, 27.03.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *