Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DKV Euro Service – evoluție pozitivă în România în 2016

DKV este pe drumul cel bun spre a-și atinge obiectivele în 2016 și înregistrează vânzări excelente, cele mai bune din istoria companiei. În ciuda faptului că preţul la motorină creşte mai lent decât era preconizat, DKV a înregistrat creșteri considerabile în toate domeniile de activitate ale companiei.

“În sfera tranzacțiilor cu carburanţi am fost în măsură să compensăm efectele preţului scăzut al motorinei și mai mult de atât. Vedem dovezile acestui lucru în reţeaua noastră atractivă cu 724 de staţii partenere în România şi în peste 43.000 staţii de carburanți din Europa. Venim în întâmpinarea clienţilor care au un interes evident pentru serviciile premium şi atribuim o importanţă deosebită selecţiei, calității, serviciilor şi celei mai bune consilieri”, a declarat Robert Vass, Country Manager România și Ungaria DKV Euro Service.

DKV a continuat să extindă rețeaua de puncte de acceptanță mai mult decât alți jucători din piață, în țările cu tradiție, cum ar fi Franța și Italia.  Anul acesta au fost adăugate 100 de noi stații în toată Europa, jumătatea dintre acestea fiind deja operaționale. Pentru a răspunde nevoilor clienților și mai bine în viitor DKV se implică din timp și joacă un rol important în dezvoltarea de noi produse și servicii. Compania este printre primele care au lansat European Electronic Toll Service (EETS), un aparat de bord valabil în toată Europa pentru toate taxele în sistem GNSS și DSRC. DKV duce mai departe, în mai multe piețe, interoperabilitatea transfrontalieră în domeniul colectării taxelor de drum, cu propriul aparat de bord, parte a proiectului Regional European Electronic Toll Service (REETS).

Totodată, compania investește continuu în personalul de consultanță pentru clienți. Efectul pozitiv ale acestei măsuri a fost deja confirmat de către clienţi în cadrul sondajului anual de măsurare a performanţei.  În întreaga Europă 30.000 de clienţi au răspuns, inclusiv 1.000 din România, iar 67,7%, un rezultat de top în industrie, ar recomanda DKV altor companii de transport.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.