Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Divizia de Scule electrice Bosch a organizat clientilor sai cel mai mare eveniment din istoria Bosch

in Romania

Anul 2012 a adus o apropiere şi mai mare a Diviziei de Scule electrice Bosch de clienţii săi din România. Concernul german şi-a obişnuit deja clienţii din ţară cu acţiuni interactive, precum cursuri sau demonstraţii de meşterit organizate direct în lanţurile magazinelor de bricolaj partenere Bosch. Anul acesta, Bosch a urmărit să se apropie şi mai mult de clienţii săi, organizând cel mai mare eveniment dedicat acestora. În cadrul evenimentului, peste 500 de pasionaţi de bricolaj şi de scule electrice Bosch au putut să petreacă împreună momente plăcute, dar şi să folosească sculele Bosch cu o altă întrebuinţare decât cea pentru care au fost create.

Pe 1 iulie 2012, clienţii Bosch s-au putut bucura împreună de clipe plăcute, într-un cadru relaxant. Bosch a organizat o petrecere exclusivistă care a avut loc pe Stadionul de Atletism „Lia Manoliu” din Bucureşti. În cadrul evenimentului s-a desfăşurat un mini-campionat de fotbal, în care jucătorii au marcat cât mai multe goluri cu ajutorul maşinilor de curăţat cu înaltă presiune Aquatak de la Bosch. Participanţii şi-au exersat priceperea în a mânui jetul cu apă astfel încât mingile să intre cât mai rapid în porţile din suprafaţa de joc. Cei mai buni „fotbalişti” au plecat acasă cu o geantă sport oferită ca premiu. În plus, petrecerea a fost animată şi de un concert Voltaj şi de un spectacol cu majorete, evenimentul culminând cu vizionarea finalei Euro 2012.

Despre Divizia de Scule Electrice Bosch

Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piaţa sculelor electrice şi a accesoriilor aferente. În 2011, divizia a generat vânzări de peste 3,8 miliarde de euro, din care 90% în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil şi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea şi ritmul inovaţiilor. În fiecare an, Bosch Power Tools lansează peste 100 de produse noi pe piaţă. În 2011, 40% din vânzări au fost generate de produse aflate pe piaţă de mai puţin de doi ani. Toate cele cinci segmente de business ale Bosch Power Tools – scule electrice portabile, scule staţionare, accesorii, aparate de măsură şi scule electrice de grădină – au avut o performanţă peste cea a pieţei.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Conform rezultatelor financiare, în anul fiscal 2011, peste 300.000 de angajaţi au generat vânzări de 51,5 miliarde de euro, în domeniile construcţiei de autovehicule, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum şi echipamentelor pentru construcţii. Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH şi cele peste 350 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări. Prin includerea partenerilor comerciali şi de service, Bosch este reprezentat în aproximativ 150 de ţări. Această reţea internaţională de dezvoltare, producţie şi vânzare reprezintă fundaţia creşterii continue a concernului german. Bosch a cheltuit în 2011 peste 4,2 miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare şi a înregistrat peste 4.100 de patente pe plan internaţional. Prin toate produsele şi serviciile sale, Bosch sporeşte calitatea vieţii, oferind soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi utile.

Pentru mai multe informaţii, accesaţi site-ul www.bosch.com.

Bucuresti, 12.07.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.