free download 78 travel guides written by experts

Divizia Business Media Realitatea-Catavencu porneste caravana “Prietenii lui Mos Craciun”

Joi, 18 decembrie, prietenii lui Mos Craciun pornesc la drum. Pe parcursul a doua zile, ambasadorii diviziei de business Realitatea- Catavencu si ai companiilor  partenere vor incerca sa aduca putina bucurie celor peste 360 de copii din centrele de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov.

Caravana cu jucarii si brazi de craciun se va opri joi, 18 decembrie, la Centrul pentru protectia copilului Voluntari si Satul Copiilor Bucuresti, unde vedete The Money Channel, jurnalisti Business Standard si Money Express si reprezentantii companiilor care l-au ajutat pe Mos Craciun, vor impodobi bradul impreuna cu copiii si vor participa la serbarile organizate de acestia. Vineri, 18 decembrie, vor primii jucarii copiii de la Casa Sfantul Gabriel din Popesti Leordeni, Centrul Sfantu Stefan din Bucuresti si din centrele Domnesti, Peris si Tancabesti.

La umplerea sacului de jucarii au contribuit angajatii trustului Realitatea-Catavencu, fundatia Vodafone si fundatia RTC. Intre timp Mos Craciun si-a facut noi prieteni. S-au mai alaturat campaniei Europolis Asset Management Romania, casa de avocatura Musat&Asociatii si casa de avocatura NNDKP (Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen Attorneys & Counselors).

 “Ne bucuram sa fim alaturi de Divizia Business Media Realitatea-Catavencu, pe care ii felicitam pentru initiativa, in incercarea de a aduce un zambet copiilor defavorizati. Transmitem din inima un gand bun organizatiilor care au grija ca semenii nostri sa aiba parte de clipe pline de bucurie in vreme de sarbatoare”, spune Irina Melecciu, Director marketing si comunicare NNDKP.

Si Europolis saluta initiativa “Salutam initiativa Diviziei Business Media Realitatea-Catavencu si ne bucuram sa putem aduce un zambet pe fetele unor copii pentru care bucuria Craciunului este mereu conditionata de compasiunea si bunavointa societatii. Speram ca pe viitor sa putem face si mai mult, nu doar de Craciun ci si atunci cand ei se asteapta cel mai putin”, Gabriela Bugneriu, leasing&marketing manager Europolis Asset Management Romania.
 
Campania “Prietenii lui Mos Craciun” este initiata de Divizia Business Media Realitatea-Catavencu si consta în colectarea de jucarii în beneficiul copiilor fara posibilitati materiale, aflati în centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov. Vor beneficia de aceste donatii peste 360 de copii de la Casa Sfantul Gabriel din Popesti Leordeni, Centrul Sfantu Stefan din Bucuresti, „Satul Copiilor Bucuresti” (Sos Satele Copiilor Romania)  si centrele organizate în structura Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectie a  Copilului,  din judetul Ilfov: Centrul Voluntari pentru Protectia Copilului Ilfov, Centrul Domnesti si centrele din Peris si Tancabesti, care gazduiesc copii cu handicap sever.

Din Divizia Business Media Realitatea-Catavencu fac parte televiziunea de business The Money Channel, cotidianul Business Standard si revista saptamanala Money Express.

Bucuresti, 17.12.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *