Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Divizia Business Media Realitatea-Catavencu lanseaza campania

“Prietenii lui Mos Craciun”

Pentru ca sarbatorile de iarna invita pe fiecare dintre noi la frumosul gest de a darui, divizia de business a grupului Realitatea – Catavencu a initiat proiectul "Prietenii lui Mos Craciun". Campania consta in colectarea de jucarii in beneficiul copiilor fara posibilitati materiale, aflati in centre de plasament din Bucuresti si judetul Ilfov. “Prietenii lui Mos Craciun” se adreseaza atat angajatilor Realitatea-Catavencu cat si publicului diviziei de business. Colaboratorii precum si companiile responsabile social au fost invitate sa sprijine aceasta initiativa. S-au alaturat deja campaniei Fundatia Vodafone si Fundatia RTC.

"Pentru Fundatia Vodafone Romania, fiecare Craciun inseamna solidaritate, implicare si suport din partea tuturor colegilor din cadrul Vodafone Romania. Cu totii sunt "Prietenii lui Mos Craciun" si, datorita generozitatii lor, sarbatoarea Craciunului devine mai calda si mai plina de bucurie pentru copiii mai putin norocosi din centrele de plasament. Le multumim tuturor pentru ca ne sunt alaturi de 10 ani si pentru ca, prin gestul lor de a darui o jucarie, reusim sa aducem un zambet pe chipul unui copil", declara Elena Serban, Director Fundatia Vodafone.

“Deviza Fundatiei RTC a fost si a ramas Cu putin se poate face mult bine. Ne bucuram sa putem contribui la aceasta actiune, sa aducem spiritul Craciunului acolo unde Mosul vine mai rar”, declara Mirela Nemteanu, Directorul Fundatiei RTC.

“Cred ca de sarbatori, cea mai mare bucurie a unui copil este sa primeasca jucarii. Prin aceasta campanie ne dorim sa putem oferi bucurie cat mai multor copii fara posibilitati materiale. Am invitat comunitatea de business sa ne sprijine in acest efort umanitar si ne bucura sa vedem ca sunt alaturi de noi”, declara Sorin Freciu, presedinte Divizie Business Media, Realitatea-Catavencu.

Pe 18 si 19 decembrie, ambasadorii diviziei de business si reprezentanti ai companiilor partenere vor porni “Caravana Jucariilor” catre centrele de plasament.Vor beneficia de aceste donatii peste 360 de copii de la Casa Sfantul Gabriel din Popesti Leordeni, Centrul Sfantu Stefan din Bucuresti, „Satul Copiilor Bucuresti” (Sos Satele Copiilor Romania)  si centrele organizate in structura Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectie a  Copilului,  din judetul Ilfov: Centrul Voluntari pentru Protectia Copilului Ilfov, Centrul Domnesti si centrele din Peris si Tancabesti, care gazduiesc copii cu handicap sever.

Din Divizia Business Media Realitatea-Catavencu fac parte televiziunea de business The Money Channel, cotidianul Business Standard si revista saptamanala Money Express.

Bucuresti, 10.12.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.