Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Divizia Business Media Realitatea-Catavencu lanseaza campania “Prietenii lui Mos Craciun”

Pentru că sărbătorile de iarnă invită pe fiecare dintre noi la frumosul gest de a dărui, divizia de business a grupului Realitatea – Caţavencu a iniţiat proiectul "Prietenii lui Moş Crăciun". Campania constă în colectarea de jucării în beneficiul copiilor fără posibilităţi materiale, aflaţi în centre de plasament din Bucureşti şi judeţul Ilfov.

“Prietenii lui Moş Craciun” se adresează atât angajaţilor Realitatea-Caţavencu cât şi publicului diviziei de business. Colaboratorii precum şi companiile responsabile social au fost invitate să sprijine această iniţiativă. S-au alăturat deja campaniei Fundaţia Vodafone şi Fundaţia RTC.

"Pentru Fundaţia Vodafone România, fiecare Crăciun înseamnă solidaritate, implicare şi suport din partea tuturor colegilor din cadrul Vodafone România. Cu toţii sunt "Prietenii lui Mos Crăciun" şi, datorită generozităţii lor, sărbătoarea Crăciunului devine mai caldă şi mai plină de bucurie pentru copiii mai puţin norocoşi din centrele de plasament. Le mulţumim tuturor pentru că ne sunt alături de 10 ani şi pentru că, prin gestul lor de a dărui o jucarie, reuşim să aducem un zâmbet pe chipul unui copil", declară Elena Şerban, Director Fundaţia Vodafone.

“Deviza Fundaţiei RTC a fost şi a rămas Cu puţin se poate face mult bine. Ne bucurăm să putem contribui la această acţiune, să aducem spiritul Crăciunului acolo unde Moşul vine mai rar”, declară Mirela Nemţeanu, Directorul Fundaţiei RTC.

“Cred că de sărbători, cea mai mare bucurie a unui copil este să primească jucării. Prin această campanie ne dorim să putem oferi bucurie cât mai multor copii fără posibilităţi materiale. Am invitat comunitatea de business să ne sprijine în acest efort umanitar şi ne bucură să vedem că sunt alături de noi”, declară Sorin Freciu, preşedinte Divizie Business Media, Realitatea-Caţavencu.

Pe 18 şi 19 decembrie, ambasadorii diviziei de business si reprezentanţi ai companiilor partenere vor porni “Caravana Jucăriilor” către centrele de plasament.Vor beneficia de aceste donaţii peste 360 de copii de la Casa Sfântul Gabriel din Popeşti Leordeni, Centrul Sfântu Ştefan din Bucureşti, „Satul Copiilor Bucureşti” (Sos Satele Copiilor România)  şi centrele organizate în structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţie a  Copilului,  din judeţul Ilfov: Centrul Voluntari pentru Protecţia Copilului Ilfov, Centrul Domneşti şi centrele din Periş şi Tâncăbeşti, care găzduiesc copii cu handicap sever.

Din Divizia Business Media Realitatea-Caţavencu fac parte televiziunea de business The Money Channel, cotidianul Business Standard şi revista săptămânală Money Express.

Bucuresti, 15.12.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.