Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Divizia Business Media Realitatea Catavencu lanseaza anuarul “ECONOMIA in 2010”

Peste 200 de personalitati ale vietii economice se intalnesc astazi, 17 decembrie, la Gala organizata de Divizia Business Media Realitatea-Catavencu, eveniment in cadrul caruia se lanseaza Anuarul Economia in 2010, singurul studiu complet despre tendintele din anul urmator din economia romaneasca. Evenimentul este transmis in direct la postul de televiziune de business The Money Channel, incepand cu ora 19.

Moderata de Daniel Apostol, redactor-sef The Money Channel, si Andreea Rosca, Director Business Press Realitatea-Catavencu, Gala Economia in 2010 va aduce in discutie concluziile dezbaterilor acestei saptamani, propunandu-si sa arate care vor fi motoarele evolutiei anul viitor, cum vor arata companiile, antreprenorii, consumatorii si tehnologiile. Evenimentul va culmina cu lansarea Anuarului Economia in 2010.

Sursa veritabila de “business intelligence” pentru mediul de afaceri autohton, anuarul Economia in 2010 vine cu o abordare sistemica si integrala, fiind dezvoltat pe trei mari directii: politica si administratie, macroeconomie si analiza sectoriala.

Prima sectiune include previziunile legate de evolutia mediului politic in 2010 si se centreaza pe politicile publice si administrative anticipate spre a fi implementate de Guvern, in contextul crizei.

Cea de-a doua sectiune a anuarului, dedicata prognozelor macroeconomice ale anului 2010, include comentarii ale celor mai importanti lideri de opinie, analisti si specialisti din business referitoare la evolutia principalilor parametri macroeconomici: cursul de schimb, Produsul Intern Brut, inflatia, somajul, salariile, Investitiile Straine Directe, balanta si deficitul comercial.

Caracterul complet al analizei tendintelor economice ale Romaniei in 2010 se regaseste insa in abordarea structurata a evolutiei si estimarilor pentru fiecare sector si sub-sector economic in parte.

Astfel, cea de a treia parte a studiului previzioneaza in baza datelor publice si a celor oferite de companii evolutia fiecarui sector pe patru paliere principale: salarii, profit, rata de crestere, cauze si topul evenimentelor anticipate in contextul crizei.

Sunt analizate de la sectoare economice precum Piete Financiare, Servicii Profesionale, Servicii, Industrie pana la Agricultura, Energie, Constructii, Comert, IT&C si Media. Fiecare dintre aceste capitole este descompus ulterior in sub-sectoarele constituente, fiind introdus de catre comentariul unui lider reprezentativ din fiecare domeniu.

Anuarul “Economia in 2010” are un tiraj de 12.500 de exemplare si, incepand cu 18 decembrie, se poate cumpara de la punctele de difuzare a presei si din reteaua Inmedio la numai 14.9 RON.

Proiectul Economia in 2010 este sprijinit de Rosia Montana Gold Corporation, Blue Air, CEZ Group, EximBank, Interagro, Raiffeisen Bank, SIVECO, CEC Bank, Tehnologica Radion, Bostina & Associates, MKB Romexterra Bank si Petrom.

Pentru mai multe detalii despre proiect, anuar si temele de dezbatere din cadrul Galei Economia in 2010 acceseaza www.money.ro/economia2010.

Bucuresti, 17.12.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *