free download 78 travel guides written by experts

Divizia Bosch Automotive Aftermarket isi extinde continuu portofoliul de servicii si produse

Divizia Bosch Automotive Aftermarket îşi consolidează poziţia de lider pe piaţa service-urilor auto, cu un portofoliu vast de produse ce cuprinde piese de schimb, echipamente şi servicii dedicate service-urilor auto. „Pregătim service-urile auto pentru viitor”, a explicat Robert Hanser, preşedintele diviziei Bosch Automotive Aftermarket. „Ţinând cont de progresul tehnologic rapid, obiectivul nostru este susţinerea service-urilor auto cu echipamente, cunoştinţe tehnice şi servicii, asigurându-le astfel viitorul” a continuat acesta.

Bosch – un furnizor complet pentru service-uri şi industria auto

Realizând o schimbare strategică şi devenind un furnizor complet de sisteme pentru service-uri auto, divizia Bosch Automotive Aftermaket a achiziţionat anumite companii, extinzându-şi capacităţile globale de producţie. „Ne-am extins oferta prin cumpărarea a treisprezece companii în ultimii şase ani”, a declarat Hanser, preşedintele diviziei. Printre achiziţiile cele mai recente se numără cea a Grupului Unipoint din Taiwan, în decembrie 2011. Unipoint este un producător important de demaroare, alternatoare, termostate şi lamele pentru ştergătoare, ce contribuie la extinderea operaţiunilor diviziei Bosch Automotive Aftermarket în Asia. În prezent este planificată achiziţia companiei americane SPX Service Solutions, ce a avut o cifră de afaceri de 920 de milioane de dolari americani în anul 2011. „Prin această achiziţie, cea mai importantă din istoria diviziei noastre, ne vom putea extinde gama de sisteme de diagnoză – un domeniu ce se dezvoltă cu o viteză de două ori mai mare decât cea a întregului sector de servicii post-vânzare”, a afirmat Robert Hanser.

„Recesiunea globală ne-a afectat şi pe noi, cifra de afaceri din primele cinci luni ale anului fiind doar cu puţin mai mare decât rezultatele anului anterior”, a spus Robert Hanser. „În ciuda acestui fapt, putem compensa din ce în ce mai mult recesiunea de pe piaţa europeană cu ajutorul pieţelor aflate în creştere, ca regiunea Asia-Pacific, datorită prezenţei şi orientării noastre internaţionale.”

Esitronic live, software-ul inteligent de diagnoză

Bosch arată cum dezvoltarea sistemului Esitronic 2.0, software-ul actual dedicat service-urilor auto, duce la crearea unui instrument de diagnoză inteligent, care poate fi folosit la nivel global. Datorită conexiunii la internet, viitorul software Esitronic live, instalat pe testerele de diagnoză Bosch, este actualizat permanent cu datele recente furnizate de Bosch. Pentru fiecare problemă soluţionată cu succes de către un mecanic cu ajutorul software-ului Esitronic, procesul de diagnoză este analizat de serverul Bosch. Dacă un alt mecanic se confruntă cu aceeaşi problemă pe acelaşi model de autovehicul, îi este oferit procesul de diagnoză soluţionat deja cu succes. Astfel, sistemul învaţă din experienţele practice rezultate în urma activităţii zilnice a service-urilor auto din jurul lumii. Acest lucru simplifică şi accelerează procedura de identificare şi remediere a defectelor, sporind eficienţa service-urilor auto.

În plus, profesioniştii din cadrul service-urilor auto pot utiliza noua comunitate de service-uri auto Bosch „Open Innovation Platform” pentru a discuta aspecte tehnice, a împărtăşi experienţe şi a intra în dialog cu specialiştii de service Bosch. În prezent a fost lansată „Drivelog”, o nouă platformă online ce aduce laolaltă ofertele referitoare la mobilitate destinate şoferilor şi service-urilor auto.

Oferte de reparaţii avantajoase

În scopul obţinerii unor reparaţii avantajoase şi pentru autovehiculele mai vechi, Bosch a extins şi mai mult gama eXchange de piese recondiţionate, ce cuprinde deja aproximativ 13.000 de repere. Recent au fost adăugate pompele de injecţie de înaltă presiune CP4. Procesul de returnare a pieselor uzate este rapid şi simplu, datorită sistemului de rambursare „CoremanNet”, la care s-au afiliat deja alţi producători. Ca şi „Bosch Electronic Service“, ce efectuează lucrări avantajoase de reparaţii şi recondiţionare a componentelor electronice în întreaga lume (de la unităţi de comandă a motorului, sisteme ABS şi de navigaţie, la componentele sistemelor telematice şi multimedia), lucrarea de reparaţie pentru piesele din gama eXchange este finalizată în termen de maxim 48 de ore, plus o zi pentru transport şi racordare la linia principală.

Echipamente noi pentru gama de tehnologii Bosch pentru service-urile auto

Pentru specialiştii în sistemele diesel, Bosch a dezvoltat noul tester pentru componente diesel EPS 625, destinat lucrărilor de întreţinere efectuate asupra pompelor de injecţie în linie şi distribuitor. Testerul economic destinat începătorilor completează gama de tehnologii Bosch dedicate service-urilor auto specializate în întreţinerea sistemelor diesel. În ciuda lansării noului agent frigorific R1234yf, service-urile auto trebuie să efectueze în continuare lucrări de întreţinere şi reparaţii pentru sistemele de climatizare ce încă funcţionează cu agentul frigorific vechi, R134a. Din acest motiv, Bosch prezintă noile echipamente de service pentru sistemele de climatizare ACS 752 şi ACS 651, care fac posibilă efectuarea lucrărilor de service pentru sistemele de climatizare în mod avantajos şi ecologic, datorită măsurătorilor precise şi manevrării uşoare. Noile echipamente de echilibrare a roţilor WBE 4200 şi WBE 440 pentru roţi de motociclete, autoturisme şi furgonete măresc gama de echipamente Bosch pentru pneuri, destinată service-urilor auto. Pentru un service rapid şi uşor, unităţile sunt echipate cu „Sistemul Easyfit”.

Bucuresti, 11.10.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *