Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

DIVA ocupă locul întâi în topul televiziunilor internaționale din România

Diva logo 2018

· Noiembrie a reprezentat luna cu cel mai mare reach de până acum – datorită selecției de filme reunite sub titlul generic DIVA – Crăciun pentru tine
· Castle – sezonul 5 și Misterele scrisorilor pierdute – sezonul 4 au contribuit la creșterea cotei de piață a stației TV la cel mai ridicat nivel din istoria DIVA

DIVA – televiziunea de divertisment cu design feminin din portofoliul NBCUniversal International Networks, care oferă publicului seriale internaționale de top și filme pline de inspirație – sărbătorește cel mai mare succes al său de până la această dată. În cel mai competitiv sezon al anului, canalul tv ocupă prima poziție în topul posturilor tv internaționale de divertisment din România.(1) Succesul este datorat programelor de filme reunite sub titlul “Crăciun pentru tine”, lansate în data de 29 octombrie, iar DIVA a atins în luna noiembrie cea mai mare audiență a stației din toate timpurile cu filmul Miracolul lui Maggie (Karen Kingsbury’s Maggie’s Christmas Miracle).(2)

Mai mult, în noiembrie cota de piața lunară a stației tv DIVA a fost la cel mai mare nivel de până acum, cu peste 56% față de luna precedentă.(3) Cu o cotă medie de piață ridicată, 2018 reprezintă cel mai bun an al stației DIVA(4), performanță la care au contribuit titluri precum Castle – sezonul 5 și Misterele scrisorilor pierdute – sezonul 4.(5)

Diva logo 2018
“Faptul că sărbătorim DIVA ca televiziunea internațională de divertisment numărul unu în România este un mare succes determinat de selecția de programe de filme reunite sub titlul de Crăciun pentru tine.” a declarat Katharina Behrends, Managing Director al NBCUniversal International Networks pentru Europa Centrală și de Est. “Alături de aceste filme au contribuit și alte programe puternice din grilă precum Castle – sezonul 5, serial care va continua în 2019. Crăciun pentru tine aduce publicului din România cel mai vast și plăcut conținut de filme de Crăciun și este un mod de a intra în atmosfera festivă a acestui sezon și reprezintă ocazia perfectă pentru a transmite urările noastre de sărbătoare publicului din România.”

Maratonul filmelor de Crăciun continuă la DIVA în luna decembrie cu un Weekend minunat care aduce patru filme în premieră în 1 și 2 decembrie: Cadoul perfect, În vacanță de Crăciun, Un Crăciun la Holly Lodge și Un cadou de Crăciun.

În luna decembrie alte filme vor avea premiera în România la DIVA, precum Calendarul de Crăciun, Un spirit de Crăciun, Crăciun la Graceland, Crăciunul lui Joy, Drumul spre nuntă și multe alte titluri.

În 2019 DIVA continuă să aducă premiere în România precum sezoane noi din Castle, Anatomia lui Grey, Monk și seriale noi, precum Avanpostul – sezonul 1.

(1) Până la această dată în 2018, DIVA ocupă locul 1 în topul canalelor tv internaționale de divertisment pe target femei, 25 – 55 de ani, din mediul urban (din 14).*
(2) Miracolul lui Maggie (Karen Kingsbury’s Maggie’s Christmas Miracle), filmul care a înregistrat cel mai mare vârf de audiență la DIVA dintre toate programele de până acum, a avut o medie de 240K telespectatori în 4+.
(3) În luna noiembrie 2018 (până la data de 26 noiembrie) DIVA a avut o medie de 46.2k telespectatori, cea mai ridicată cotă de audiență lunară de până acum, cu 56% peste audiența lunii precedente.
(4) DIVA are în prezent o cotă de piață medie de 1.5% în target femei, 25 – 55 ani, din mediul urban, reprezentând cel mai bun an al stației tv de până acum.
(5) Castle – sezonul 5 și Misterele scrisorilor pierdute – sezonul 4 au avut o audiență medie de 88K respectiv 87K telespectatori în 4+ și s-au poziționat ca programe de top la DIVA, având cea mai mare audiență dintre toate programele din ultimii 4 ani.
SURSA: Kantar Media/TechEdge. Public 4+ și femei, 25-55 Urban (target comercial). Până la data de 26 noiembrie. Reach criteria: 1 minut. Primetime: 19:00 – 24:00.

*Poziția se referă la cota de piață a canalelor tv măsurate. Canal internațional: canal tv transmis în multiple piețe din afara României. Canalele tv internaționale de divertisment includ genurile: General Entertainment, Movies, Lifestyle și Documentary.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.