Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Distractia pe vremea mea”, editia de sambata, 28 septembrie, Antena 2

Alina Plugaru: “Tata nu a vorbit un an cu mine, dupa ce a citit prin ziare cu ce ma ocup”

Alina Plugaru detine in prezent un salon in care se face masaj erotic. Fata noastra a devenit cunoscuta, insa, jucand in filme pentru adulti. Invitata la “Distractia pe vremea mea”, starleta a dezvaluit ca inceputul a fost unul de-a dreptul incomod: “Eram pudica si nu mi-a fost simplu. Mai mult, tata a aflat din ziare ce faceam eu. Dupa ce au aparut diverse articole, l-am sunat. Nu mi-a raspuns. N-a vorbit cu mine un an de zile! Apoi m-a sunat el si mi-a spus: “Stii, pana la urma eu te-am crescut. Ti-am dat o educatie… Tu poti sa faci ce vrei. Doar un singur lucru te rog: nu face prostii cu gura!” Daca au existat sau mai exista subiecte tabu in viata Alinei, aflati sambata seara, intr-o noua editie “Distractia pe vremea mea”, difuzata de Antena 2 si moderata de Irina Cordoneanu, incepand cu orele 22.00.

Tavi Colen: “M-a cucerit o politista dupa ce si-a dat jos uniforma”

Tavi Colen este un artist cunoscut nu doar pentru vocea sa si melodiile de succes, ci si pentru trecerea pe care o are la doamne si domnisoare. Chiar daca numarul cuceririlor este notabil, exista cateva pe care nu le-a uitat si ici nu crede ca le va uita vreodata. Asa a povestit in cadrul unei noi editii “Distractia pe vremea mea”: “Eram pe litoral si jucam fotbal cu baietii pe plaja. La un moment dat, a venit un echipaj de politie: doi baieti si o dominsoara. Ma intreaba domnisoara: stiti ca nu aveti voie sa jucati fotbal pe plaja? Ce-i drept, cam deranjam lumea de pe plaja: mai loveam oamenii de pe cearceafuri, aruncam cu nisip… Ii raspund: nu stiam, dar daca zici tu… Si ea imi da replica: nu “tu”, ca eu v-am vorbit cu “dumneavoastra”. La care eu: ma scuzati!. Era super frumoasa politista. Ne-am cerut scuze si am plecat. Ne-am dus in apa, am facut baie, am mai stat pe plaja. Dupa o ora apar doua fete si se aseaza langa noi… “Ai scapat ca nu ti-am dat amenda”, zice una dintre ele. Cand ma uit, era politista! Mama, cum arata fara uniforma! Am facut baie amandoi si nu doar atata. I-am zis in mare: “Si eu ar trebui sa te amendez acuma. Nu stii ca nu e voie sa facem in mare ce tocmai am facut noi doi!?”

Cat timp a durat idila dintre politista si cantaret, aflati sambata incepand cu ora 22.00, pe Antena 2, la “Distractia pe vremea mea”

Ciro de Luca: “Doua englezoaice au bagat groaza in mine”

Ce rezulta cand se intalnesc o romanca frumoasa si un italian focos? O mandrete de baiat, talentat si cu succes la femei. Cam aceasta ar putea fi o descriere succinta, dar exacta a lui Ciro de Luca. Invitat la “Distractia pe vremea mea”, artistul a povestit Irinei Cordoneanu din nebuniile tineretii si emotiile unui vis implinit, care s-a dovedit a fi un… cosmar: “La 23 de ani eram in Italia. Mergeam la un bar, sa cantam. Se faceau seri de karaoke. In bar, erau doua englezoaice. Au venit la mine, am stat de vorba si nu numai, cu amandoua, toata noaptea. Ele au vrut o noapte cu mine. Amadoua!! Dupa o saptamana, m-a sunat una dintre ele: “Vezi ca peste cateva zile iti vine un bilet de avion, sa vii la noi in Anglia”. M-am dus. Am ajuns. Aveau bani multi si o vila frumoasa. Cand am ajuns eu, nu erau acasa. Le-am asteptat. Imi era foame. Am deschis frigiderul: era plin cu sampanie. In al doilea frigider, la fel: sampanie, mancare nu . Pe seara, a venit una din ele acasa. M-a luat in una din camere. Era semi intuneric. Facuse atmosfera cu lumanari. Cand… am vazut ca pe pereti erau tablouri macabre, cu sange, morti… Am luat-o la fuga! Am lasat totul balta. M-am cazat la un hotel. Noroc ca pentru a doua zi imi cumparasera ele bilet de intoarcere acasa”. Cum s-a finalizat intreaga poveste si daca avea sau nu motive sa se sperie, aflati sambata seara, doar la Antena 2, la “Distractia pe vremea mea”, incepand cu ora 22.00.