Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Discovery Networks Europa Centrala isi consolideaza tot mai mult

prezenţa locală şi îşi dezvoltă afacerea

Lansarea noului semnal local şi a vânzărilor de publicitate pentru Animal Planet 
Lansarea noii imagini şi identităţi a postului

Discovery Networks Europa Centrală, una din diviziile Discovery Communications, compania media de programe non-ficţiune numărul unu în lume, a anunţat astăzi că va începe furnizarea unui nou semnal local ANIMAL PLANET dedicat pentru România, pe 20 noiembrie 2008. De asemenea, compania va începe să vândă publicitate pe Animal Planet, începând cu 20 noiembrie 2008.
Lansarea noului semnal local pentru Animal Planet, care numără în prezent 4,8 milioane de abonaţi cumulativi pe piaţă, reprezintă un eveniment important în evoluţia companiei, fiind în acelaşi timp o parte a strategiei de localizare elaborate în acest sens.

Vor fi astfel susţinute atât dezvoltarea pe viitor a afacerii, cât şi consolidarea identităţii locale a mărcii. Postul va avea o imagine on-air nouă, relevantă şi atrăgătoare pentru audienţa şi clienţii de publicitate locali.

Odată cu lansarea vânzărilor de publicitate pe Animal Planet, Discovery Networks Europa Centrală va oferi clienţilor de publicitate şi sponsorilor din România un mediu unic şi de înaltă calitate pentru produsele şi serviciile destinate unui grup demografic extrem de interesant, format din persoane pasionate de natură şi de viaţa animalelor sălbatice şi a oamenilor care se ocupă de ele, de instituţiile şi iniţiativele de protejare a naturii şi de medicina veterinară practicată la cel mai înalt nivel. Oferta de publicitate va include o gamă largă de soluţii standard şi non-standard, printre care sponsorizarea de programe sau producţia de vignette comerciale locale.

În România, Discovery Networks CE desfăşoară deja cu succes vânzări de publicitate în cadrul postului Discovery Channel. Vânzarea de publicitate pentru Discovery Channel şi Animal Planet va fi gestionată la nivel intern, sub conducerea competentă a lui Vlad Tudosie, Director de Vanzări Publicitate pentru România, Discovery Networks Europa Centrală.

Katarzyna Kieli, Director General, Discovery Europa Centrală a declarat: „Lansarea semnalului dedicat pentru Animal Planet este un mare pas făcut în cadrul strategiei noastre de localizare în România. Acesta scoate în evidenţă angajamentul nostru de a ne dezvolta afacerile în România prin investiţii în conţinut şi în servicii noi menite să îmbogăţească experienţa audienţei locale şi să răspundă nevoilor partenerilor noştri de publicitate şi distribuţie de pe piaţă. Semnalul localizat deschide noi oportunităţi de afaceri şi permite adaptarea Animal Planet la cerinţele de pe piaţa românească. Clienţii de publicitate locali îşi vor putea asocia mărcile proprii cu o ofertă de cea mai înaltă calitate şi vor dobândi acces către un foarte mare şi interesant grup-ţintă de telespectatori adulţi ai postului”.

Pentru a sprijini lansarea vânzărilor de publicitate pe Animal Planet şi pentru a consolida oferta postului dedicată clienţilor de publicitate şi sponsorilor, dar şi pentru a fi tot mai aproape de telespectatorii adulţi, începând cu 1 octombrie, ANIMAL PLANET va primi o nouă înfăţişare şi o nouă siglă, imagine şi identitate de emisie, precum şi un conţinut împrospătat. Noul ANIMAL PLANET promite să provoace emoţii puternice telespectatorilor printr-un nou conţinut şi o nouă identitate. Promisiunea „simte înainte de a gândi” va duce la creşterea receptivităţii publicului faţă de programe, dar şi faţă de comunicarea prin publicitate, oferind astfel clienţilor de publicitate posibilitatea de a-şi planifica propriile campanii şi de a-şi atinge obiectivele într-o mai mare măsură. Noua identitate dinamică şi programele care ies din tipare vor atrage tot mai mulţi telespectatori adulţi, transformând postul în alegerea perfectă pentru clienţii de publicitate.

Pe lângă noua siglă dinamică şi un pachet grafic de emisie ingenios, noul ANIMAL PLANET va oferi telespectatorilor o diversitate de programe noi, printre care filme uimitoare şi acaparante cu imagini din natură, care au adus renumele postului, precum şi seriale documentare, docu-drame şi imagini revoluţionare generate de calculator, care dau viaţă uimitoarei diversităţi a regatului animalelor. Oferta de programe ANIMAL PLANET va cuprinde: Regatul Panda, Insula Urangutanilor, Moşia mangustelor, Animale de la A la Z, Paradisul cimpanzeilor şi multe altele.

Discovery Networks Europa Centrală oferă 5 posturi în România: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World şi Discovery Travel & Living, cu un număr cumulat de peste 12,8 milioane de abonaţi în prezent.

Bucuresti, 23.09.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.