expoplast Sibiu 2019

Discovery Metropotam – cel mai bun micro-site de promovare din categoria media

Proiectul www.discovery.metropotam.ro, desfăşurat în perioada august-septembrie 2009, a câştigat premiul pentru cel mai bun micro-site de promovare din categoria “Publicatii, media”, la ediţia din acest an a festivalului de publicitate online Internetics. În concurs au fost înscrise 240 de lucrări, fiind acordate 8 premii.

Dezvoltat de agenţia FourHooks, proiectul Discovery Metropotam reprezintă o iniţiativă cross-media între TV şi Internet, cu scopul de a crea un circuit al audienţei între cele două medii. Micro-site-ul lansat pentru a promova posturile din portofoliul Discovery, cu focus pe Discovery Channel şi Animal Planet, a cuprins un mix special de articole şi concursuri menite să atragă publicul atât pe site cât şi pe posturile TV.

Ada Roseti, Channel Manager România, Discovery Networks Europa Centrală a declarat: “Ne bucură foarte mult premiul Internetics, mai ales că am decis de curând să relansăm acest proiect în colaborare cu Metropotam. Micro-site-ul Discovery Metropotam este o initiativă care îmbină originalitatea cu eficienţa, reuşind să aducă noi telespectatori pe posturile Discovery şi dovedind că poate exista o conversie între publicul de Internet şi cel de televiziune.”

Rezultatele proiectului Discovery Metropotam s-au tradus în creşteri de până la 26% ale rating-ului emisiunilor Discovery Channel promovate şi o creştere de până la 39% a rating-ului în prime time pentru Animal Planet. În urma rezultatelor obţinute, Discovery şi Metropotam au lansat un nou “episod” al acestei colaborări, o nouă versiune a micro-site-ului fiind acum activă pe Metropotam.ro. Campania actuală are ca obiectiv promovarea emisiunilor Discovery Channel difuzate în prime-time, prin intermediul articolelor şi concursurilor special create pentru această secţiune. Întâmplările din "jungla urbană cotidiană" se împletesc din nou cu emisiunile Discovery, iar cititorii pot urmări încă o dată teste trăznite la Cum se fabrică, pot intra în tainele Meseriilor murdare, pot face training pe Tehnici esenţiale de supravieţuire, pot număra Secundele dinaintea dezastrului sau pot intra În lupta cu dăunătorii.

La realizarea proiectului au participat: Ada Roseti – Channel Manager România, Diana Tulbure – Marketing Manager România, Discovery Networks Central Europe, Mihaela Barsan – CEO Fourhooks si Marketing Director Metropotam Group, Alecsandra Roman – Strategic Planner FourHooks,  Cristina Foarfa – Senior Copywriter FourHooks, precum şi intreaga echipă de redactori Metropotam.ro.  

Bucuresti, 16.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *